In haosul creat, orice pasager se gandeste cu groaza ca bagajul i-ar putea fi pierdut. Si mai grav este ca multe genti nu se mai gasesc niciodata, iar oamenii ajung la destinatie fara lucrurile de care au nevoie.

Alina zambeste acum, cand isi aminteste de bagajul sau ratacit. La acel moment, insa, nu a fost deloc placut. S-a intamplat nu cu mult timp in urma, la un zbor al companiei KLM, cu destinatia Amsterdam.

Zilnic, pe aeroportul Otopeni trec aproximatiov 40 de mii de pasageri si... mai multe bagaje sunt transportate. Multe dintre geamantane nu mai ajung la destinatie. Altele nu mai ajung intacte, fie se sparg, fie se deterioreaza. Pentru asta, mii de plangeri sunt depuse pe masa Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor sau pe biroul companiilor aeriene.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Citeste si: Este stare de alertă în Capitală din cauza gheții depuse! Circulația tramvaielor a fost întreruptă pe mai multe linii

Unii au ghinionul ca bagajele sa le fie...deteriorate. I s-a intamplat lui Nelu.

A fost suparat, insa, s-a resemnat rapid. A evitat sa se planga. A cerut despagubiri, insa, pentru un zbor anulat.

Un raport al Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor arata ca anul trecut, aproape 3 mii de pasageri care au trecut prin Romania au formulat plangeri catre ANPC. Dintre acestea, peste o mie de sesizari au fost facute impotriva companiilor aeriene, din cauza zborurilor anulate, intarziate si din cauza bagajelor pierdute sau deteriorate.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si