Nu s-a intamplat asa, iar de vina pot fi chiar cei care cad victime acestor tehnici de marketing! Asta pentru ca multi inca nu stiu ca datele confidentiale pot fi sterse, la cerere.

Daca deja va sunt familiare astfel de mesaje, aflati ca inca de pe 25 mai 2018, de cand a intrat in vigoare GDPR-ul, ele trebuie sa existe doar cu acordul dumneavoastra!

Nici alertele, notificarile, recomandarile, sugestiile din mediul online nu ar mai trebui trimise fara acordul destinatarului. In teorie, orice actiune de tip "spam" ar trebui sa aiba si optiunea de "dezabonare".

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Citeste si: Ministerul Sănătăţii: Aproximativ 60% din totalul deceselor înregistrate la nivel naţional sunt provocate de boli cardiovasculare

La o prima discutie cu cei de la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu caracter personal, ni s-a comunicat ca numai anul trecut au primit peste 5.000 de plangeri si sesizari cu privire la incalcarea regulamentului european.

Principalele nemultumiri au fost legate de ***SCRISURI PE ECRAN***, supravegherea video la nivelul diverselor cladiri, primirea de mesaje comerciale si raportarea de date in Biroul de Credite.

Surprinzator este ca multi inca nu stiu ce prevede legea respectarii datelor cu caracter confidential. Asa ca sunt de acord cu practicile anormale ale unor companii.

Pana in prezent, sustine autoritatea responsabila, s-au aplicat masuri corrective si sanctiuni in valoare de peste 600.000 de lei.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si