Alex este un împătimit al trendurilor. Îi plac lucrurile de calitate, dar e chibzuit, după cum ne dezvăluie chiar el. S-a pregătit deja pentru tăvălugul reducerilor: coșul său dintr-o cunoscută aplicație însumează acum 2500 de lei. Speră ca, de Black Friday, când va plasa comanda, să plătească cel mult o mie de lei pentru aceste produse.
Alex: Pentru mine mi-am ales o cămașă și o pereche de pantofi sport.
Au un preț foarte mare în acest moment nu știu dacă reducerea mă va satisface, sunt aproape 1300 de lei.
Alex vrea să țintească cele mai bune oferte de Black Friday. Potrivit datelor obținute de la comercianți, un procent de peste 50% dintre români intenționează să-și achiziționeze ceva în această perioadă promoțională.
Citeste si: VIDEO| Începe Black Friday în România. Reducerile ajung până la 80%
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Iar sumele cheltuite in aceasta perioada cresc in fiecare an.
Românii cheltuie din ce în ce mai mult de Black Friday. Anul acesta, media a ajuns la 2.000 de lei, cu o sută de lei mai mult decât în 2018.
Ultimele pregătiri pentru Black Friday
Specialiștii ne avertizează totuși că, înainte de a apăsa butonul „plasează comanda”, este bine să cântărim dacă raportul calitate preț este unul corect.
DUMITRU GOLDBACH, specialist marketing: Trebuie ținut un echilibru între lucrurile de calitate. Un lucru bun de obicei costă, dar sunt momente când și lucrurile care nu merită au niște prețuri excesive.
Pentru cele trei zile de reduceri, o armată de oameni se pregăteşte cu luni înainte.
Comercianții pompează milioane de euro în promovare, iar studiile de piață arată exact doleanțele clienților.
Citeste si: Veşti bune pentru toţi împătimiţii de shopping. Ofertele de ”Black Friday” continuă
ROBERT BERZA, director general retailer moda: Pe lângă ieftin, mai e un lucru important la români: vor ca brandul pe care îl poartă să fie recunoscut, poate chiar să fie o chestiune de status, să se vadă acolo un mic icon.
Piața de fashion din România s-a extins anul acesta cu 10% și a ajuns la aproximativ 20 de miliarde de lei.