Școala de Agenție de Poliție „Vasile Lascăr” din Câmpina a organizat admiterea din acest an la începutul lui 2020, în luna ianuarie. În total au fost 765 de locuri de agent de poliție. Pentru a susține concursul este nevoie de un dosar de recrutare care trebuie să conțină: cererea de înscriere şi CV; copii ale documentelor care atestă nivelul şi specializarea studiilor impuse de cerinţele postului.

Mai sunt necesare copii ale actului de identitate, carnetului de muncă/certificatului stagiu de cotizare şi/sau altor documente doveditoare care să ateste vechimea în muncă şi, dacă este cazul, ale livretului militar; copii ale

certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă, autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului şi soţul/soţia candidatului, cazierul judiciar, o fotografie color 9x12 cm, fişa medicală-tip de încadrare în MAI și declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare.

Școala de Poliție din Câmpina
Școala de Poliție din Câmpina, într-o imagine luată din elicopter

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Citeste si: VIDEO- Nu toți elevii vor merge la școală din 14 septembrie. Harta zonelor în care cursurile se vor ține altfel

Citeste si: Rata de promovare în sesiunea de toamnă a examenului de bacalaureat a crescut cu aproape 2% după contestaţii, ajungând la 34,1%

Citeste si: Stimulente financiare pentru elevii care au obţinut media 10 la Evaluarea Naţională şi Bacalaureat

Admiterea la Școala de Poliție Câmpina se face în trei etape

Recrutarea și selecția candidaţilor se face de către Serviciile de resurse umane din cadrul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, respectiv din cadrul inspectoratelor județene de poliţie. Candidații trebuie să depună cererile de înscriere și vor completa dosarele de recrutare la sediile acestor instituții, în funcție de domiciliul/reședința înscris/ă în cartea de identitate.

Data limită pentru depunerea cererii de înscriere, pentru sesiunea ianuarie 2020, a fost 15 noiembrie 2019. Deocamdată, pe site-ul instituției nu au fost afișate detalii legate de concursul de admitere din 2021.

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Sunt trei etape ale concursului de admitere. Prima este una de selecție și e constituită din evaluarea psihologică și examinarea medicală. Acestea sunt realizate la unitățile care au recrutat candidații. E obligatoriu ca dosarele de recrutare completate corect și complet de către candidați. Etapa a doua este eliminatorie, în sensul că se efectuează un alt examen medical, de către o subcomisie medicală formată din specialiști ai Direcției Medicale a Ministerului Afacerilor Interne, care vor valua performanța fizică a fiecărui candidat în parte. Etapa a treia e formată din proba de verificare a cunoștințelor, realizată la instituțiile de învațământ, care a avut loc pe 19 ianuarie 2020. Această probă a constat într-un test grilă la disciplinele: Limba și Literatura Română (60 itemi) și Limba străină (potrivit fișei de înscriere- 30 itemi). Punctajul minim de admitere este cel echivalent notei 5.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si