Cum poți afla unde sunt locurile de parcare scoase la licitație în Sectorul 3. Administrația locală din Sectorul 3 a implementat un nou sistem informatic de gestionare a parcărilor din sector (GIS). Detalii aici.
Primăria Sectorului 3 a anunțat că își propune să furnizeze servicii interactive de comunicare cu cetățenii privind parcările de reședință și să îmbunătățească continuu serviciile oferite, cu sprijinul cetățenilor.
Citeste si: VIDEO- Locuințele spațioase și mai ales luxoase sunt la mare căutare
Cum poți afla unde sunt locurile de parcare scoase la licitație în Sectorul 3
"Colaborarea cu dumneavoastră, beneficiarii, este cu atât mai importantă cu cât avem de gestionat aproximativ 80.000 de locuri de parcare de reședință, cele mai multe locuri ale unei administrații locale din România, iar efortul de informatizare necesită timp și se află încă într-un proces de îmbunătățire", spun oficialii primăriei de sector.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Primul pas pentru a căuta un loc de parcare: intră pe pagina sistemului informatic de parcări din sectorul 3: click aici.
Introduceți adresa de reședință în motorul de căutare aflat în stânga ecranului. Veți fi condus automat în zona dumneavoastră de interes.
Locurile de parcare alocate sunt colorate cu roșu, cele care nu sunt încă alocate sunt colorate cu verde.
După ce v-ați identificat locul de parcare de interes pentru dumneavoastra, dați click pe el si parcurgeți pasii indicați de aplicație.
Cum actualizezi datele din abonamentul de parcare
Pentru situațiile în care doriți să actulizați datele din abonament, să transferați un loc de parcare/să renunțați la acesta/să faceti o relocare, selectați butonul „Sesizări și Actualizări” aflat în partea dreptă sus a hărții. Acolo veți completa datele din câmpurile obligatorii pentru a vă putea loga.
Cum transmiți o sesizare? În cazul în care nu vă puteți accesa informațiile, puteți transmite o sesizare prin completarea CNP-ului și selectarea butonului „Nu mă pot loga” și transmiterea documentelor solicitate în formularul on-line găzduit de această aplicație.
În cazul în care este vorba despre o eroare a sistemului, ea va fi corectată în urma sesizării dumneavoastră, urmând să primiți și un mail de confirmare cu rezolvarea cererii dumneavoastră.
Tot în secțiunea „Sesizări și Actualizări” vă rugăm să ne semnalați eventualele neconcordanțe între abonament si informațiile identificate în sistem și să ne transmiteți documentele solicitate pentru corectarea acestor neconformități.