În acest context, ministrul a creat posibilitatea, atât cât permite legea, existenţei unei zone tampon la decizia fiecărei universităţi. 

Pentru că înţelegem dificultăţile de organizare, multe dintre universităţile româneşti au acordat sprijin, cazare refugiaţilor. Înţelegem nevoia de schimbare a orarelor care au fost concepute pentru predarea online pentru că înţelegem toate aceste lucruri, am creat posibilitatea, atât cât ne permite legea, existenţei unei perioade tampon la decizia fiecărei universităţi, care îşi cunoaşte cel mai bine problemele şi modul de organizare cu posibilitatea de recuperare a eventualelor pierderi până la finele semestrului ”, a declarat Sorin Cîmpeanu

, joi, într-o conferinţă de presă.  

Este nevoie ca în Legea Educaţiei Naţionale să fie prevăzută o formă de învăţământ hibrid

Am susţinut şi voi susţine importanţa digitalizării procesului de educaţie, atrăgând atenţia, în acelaşi timp, asupra nevoii de adaptare a legislaţiei. Este nevoie ca în Legea Educaţiei Naţionale să prevedem o formă de învăţământ hibrid care să poată să pună în valoare competenţele digitale achiziţionate atât de profesori, cât şi de elevi şi de studenţi. Odată ce acest lucru se va întâmpla, va fi nevoie de standarde de evaluare din partea Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii.

Citeste si: Ce se schimbă pentru elevi la școală din 9 martie. Adio, mască și cursuri online!

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Mai exact, ARACIS face evaluări la fiecare cinci ani. Prin aceste evaluări urmăreşte trei lucruri principale: competenţa cadrelor didactice de a preda în acest sistem, competenţă care trebuie să fie certificată, mai apoi existenţa infrastructurii fizice şi infrastructurii de IT şi mai avem procedurile.

În momentul în care ARACIS certifică această formare în sistem hibrid înseamnă că universităţilor româneşti vor putea beneficia de avantajele digitalizării ”, a menţionat Sorin Cîmpeanu. 

În România nu se acordă finanţare pentru forma de învăţământ cu frecvenţă redusă sau la distanţă

Statul român acordă finanţare  exclusiv pentru formă de învăţământ cu frecvenţă. Nu a acordat şi nu acordă finanţare pentru forma de învăţământ cu frecvenţă redusă sau la distanţă. Ori, în absenţa unei motivaţii solide precum în starea de alertă, să renunţi la sistemul de asigurarea a calităţii şi să periclitezi finanţarea programelor de studii, nu cred că este un lucru pe care să şi-l dorească cineva.

Citeste si: Alexandru Rafila, explicații despre noile măsuri de relaxare. Ce se întâmplă din 9 martie 2022 cu masca de protecție și certificatul COVID

Citeste si: Veste excelentă pentru femeile din țara noastră! Cine poate ieși mai rapid la pensie- kfetele.ro

Citeste si: Momentul tragic în care o tânără influenceriță de 24 de ani își pierde viața sub privirile îngrozite ale prietenei sale- radioimpuls.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Trebuie introdusă în legislaţia primară această formă de organizare, mai apoi trebuie standarde de evaluare, mai apoi trebuie evaluări şi abia după aceea universităţile vor putea să predea în acest mod ”, a mai

transmis ministrul Educaţiei.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si