Inspectorii ANPC au descoperit într-unul dintre restaurantele fast-food al brandului Mesopotamia, în cel mai mare mall din Ploiești, că angajații acestuia țineau un tomberon și anvelope auto chiar în depozitul frigorific, alături de produse alimentare cu ambalaj murdar ori deteriorat.
Citeste si: Patronii restaurantelor de pe litoral sunt revoltați de noile reguli ANPC. „Scriem când s-a născut porcul?”
Amenzi pentru restaurantul fast-food și pentru firma care operează centrul comercial din Ploiești
Verificările la Ploiești Shopping City au fost făcute în urma sesizării primite din partea unui consumator care a semnalat că în mall, în zonele de depozitare și de aprovizionare cu produse alimentare pentru restaurante, există nereguli, conform datelor comunicate pe Facebook de șeful Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia.
„La operatorul economic SC Set Corporation SRL (restaurant Mesopotamia) s-a constatat că în depozitul frigorific nu se respectau condiţiile de depozitare, existând produse cu ambalaj deteriorat, murdar, cu risc asupra integrităţii acestora; s-a constatat existenţa unor obiecte străine, depozitate în spaţiul respectiv- anvelope, tomberon gunoi,
paleţi din lemn. S-a dispus oprirea temporară a activităţii in depozitul frigorific până la remedierea deficienţelor, aplicându-se o amendă în valoare de 10.000 lei”, a scris şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, Ion Iordăchescu.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Citeste si: O cantitate uriașă de petarde a fost confiscată din locuința unui bărbat
Acesta a mai comunicat că și firma care administrează centrul comercial, SC Ploiesti Shoping City SRL, a fost amendată cu 20. 000 de lei, după ce au fost constatate deficienţe pe fluxul destinat aprovizionării operatorilor economici din zona food. Liftul de aprovizionare era „extrem de murdar, cu strat grosier de mizerie în zona podelei şi a uşilor de acces”,
în timp ce calea de acces şi transport pentru produsele alimentare era neigienizată, având resturi de deşeuri, porţiuni din paviment cu gresie spartă sau lipsă, pereţi murdari, deterioraţi, şi zugrăveală exfoliată.
Răspunsul reprezentanților Ploiești Shopping City
Comisarii au dispus oprirea temporară a serviciilor de aprovizionare in zona respectivă, până la remedierea deficienţelor.
„Vă informăm că încă de ieri, 25.10.2022, Ploieşti Shopping City a remediat toate aspectele semnalate, iar traseul de aprovizionare este igienizat în totalitate”,
a transmis, miercuri, Ploieşti Shopping City, printr-un comunicat de presă.
Citeste si: Bucătării mizerabile într-un spital din România. Anunțul lansat de Protecția Consumatorului