Raluca Sevastru, corespondent Kanal D, ne aduce mai multe informații:

Ce au reușit să fure turiștii din unitățile de cazare

„Anul acesta au fost turiști ceva mai îndrăzneți care au plecat acasă cu un suvenir din camera de hotel. Noi ne aflăm la un hotel de 3 stele din nordul stațiunii Mamaia. Care sunt printre cele mai valoroase obiecte care au dispărut vara aceasta?”

Iulian Tenie, manager hotel: „Într-adevăr, mai avem anumite probleme cu educația unora dintre turiști. Principala atracție o reprezintă prosoapele. De pildă, anul trecut din cele 400 de prosoape pe care le-am pregătit turiștilor pentru plajă, au mai rămas doar 300. Și prosoapele din cameră reprezintă o ispită, apoi aș putea spune că la fel de atractive sunt pixurile. Urmează becurile de la veioză, iar anul acesta am întâmpinat o situație în care efectiv lenjeria dispăruse.” 

Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Cum îi depistați pe cei care recurg la un astfel de comportament?”

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Iulian Tenie, manager hotel: „De regulă după check out sau în momentul în care se realizează formalitățile check out. Cameristele verifică starea camerei, anunță recepția și atunci dacă se constată lipsuri pe obiecte suntem nevoiți să intervenim. Situația este extrem de neplăcută, mai ales că turiștii nu recunosc.”

Raluca Sevastru, corespondent Kanal D: „Ce măsuri veți lua sau ce măsuri ați luat deja? V-ați gândit să introduceți chiar o garanție?”

Iulian Tenie, manager hotel: „Ne-am gândit să introducem o garanție. În toate statele europene există această procedură, doar că în cazul nostru este mult mai dificil de a implementa. Cred eu că cel mai important lucru este să lucrăm în direcția educării pe linie turistică. Hotelierii trebuie să îmbunătățească tot timpul calitatea serviciilor. La fel de important este să îmbunătățim și calitatea turiștilor în România.”


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si