Mădălina Bichir, reporter Kanal D, ne aduce mai multe informații: 

Normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului și reprogramarea zborului  

„În primul rând, trebuie să știți că puteți primi compensații din partea companiilor în următoarele cazuri: dacă zborul a fost anulat cu mai puțin de 14 zile și în cazul întârzierii prelungite a zborului.

Dacă zborul tău este anulat, normele europene spun că ai dreptul de a alege între: rambursarea costului biletului, rerutarea către destinație cât mai repede posibil sau reprogramarea zborului în condiții de transport comparabile în funcție de disponibilitatea locurilor.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Dacă ajungi la destinație cu o întârziere de peste 3 ore ai dreptul la compensație: 250 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mică de 1.500 de kilometri, 400 de euro pentru un zbor cu o distanță cuprinsă între 1.500 de kilometri și 3.000 de kilometri, și 600 de euro pentru un zbor cu o distanță mai mare de 3.000 de kilometri.

Atenție! Aveți dreptul să primiți compensații din partea transportatorului aerian doar dacă solicitați acest drept în scris acestuia sau dacă depuneți o reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Puteți apela și la o firmă de claim, adică de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate, însă acestea pot percepe comisioane de până la 30% plus TVA din valoarea despăgubirilor.”, transmite Mădălina Bichir, reporter Kanal D.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si