VIDEO- Asfaltare de mântuială pe „Golden Gate”. Investiția de 500 de milioane de euro nu pare reală
În timp ce investiția în podul „Golden Gate”, de la Brăila, este ordinul sutelor de milioane de euro, lucrările sunt de mântuială.
Luna și problema pentru podul de peste Dunăre! De data aceasta, Golden Gate-ul românesc va trebui reasfaltat, după ce constructorul nu a respectat reglementările privind turnarea șoselei. Aflat în vizită la Brăila, ministrul transporturilor a descoperit că mare parte din lucrare a fost făcută de mântuială, a transmis Cristian Sabbagh.
Mai multe informații sunt oferite de Gelu Mormoloc, jurnalist Știrile Kanal D.
Asfalt stricat și fisuri. Așa arată podul de la Brăila la cinci luni de la deschiderea circulației. Deși inițial constructorul a susținut că de vină ar fi mașinile de mare tonaj, astăzi, directorul CNAIR a venit cu o altă variantă.
Acesta e un factor colateral. E clar că rețeta folosită de ei nu a fost una corectă. Nu au respectat producerea și așternerea așa cum ar fi trebuit, a declarat Cristian Pistol, director general CNAIR.
Citește și: VIDEO- Podul de la Galați, reasfaltat din nou după 60 de zile
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
În vizită la podul de la Brăila a fost și ministrul transporturilor, care a descoperit probleme pe bandă rulantă.
Și-au luat angajamente că vor da jos macaralele și pe parcursul nopții le vor da jos. Din ce am văzut au reușit să dea jos parțial prima macara. Dacă tot nu dau jos aceste macarale, atunci să se circule, a declarat Sorin Grindeanu, ministrul transporturilor.
În plus, deși podul a fost inaugurat, unul dintre drumurile de legătură va fi finalizat abia în octombrie 2024.
S-a angajat ca până la sfârșitul anului va termina descărcarea pe Jijila. Am văzut și acea variantă. Sunt departe de a termina până la sfârșitul anului, a continuat Grindeanu.
Autoritățile dau asigurări că nu vor recepționa lucrarea până când problemele nu vor fi rezolvate din banii constructorului.
Până atunci, locuitorii orașului tulcean Măcin, care a preluat tot traficul greu în ultimele luni, au de suferit.
Am încercat să contactam și noi constructorul pentru un punct de vedere, însă până acum nu am primit nici un răspuns. Podul de la Brăila este una dintre cele mai complexe structuri din România. Investiția aici a fost de peste 500 de milioane de euro.