Compania aleasă pentru acest proiect este PORR CONSTRUCT SRL, o firmă austriacă.

Varianta de Ocolire Buftea va avea următoarele caracteristici:

- Lungime de 5,7 km
- Iluminat public
- Două parcări, inclusiv sisteme de cântărire pentru autocamioane și stații de încărcare pentru autovehicule electrice
- Sistem de colectare și drenare a apelor
- 3 pasaje rutiere
- Pasaj peste calea ferată București-Ploiești (81,90 m)
- Pasaj peste DJ101 (84,90 m)
- Pasaj peste drum betonat (36,10 m)
- 3 intersecții la nivel
- Intersecție giratorie la km 0+000

(la începutul variantei, intersectând DN 1A la km 17+100, oferind conexiunea cu nodul rutier al autostrăzii de centură București)
- Joncțiunea cu DN 1A la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) prin Strada Metalurgiei
- Intersecție (nod rutier) cu DJ101

Varianta de Ocolire a orașului Buftea, termen de finalizare de 34 de luni

proiect varianta ocolitoare Buftea

Proiectul Variantei de Ocolire a orasului Buftea

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

Irinel Ionel Scrioșteanu a subliniat că proiectul are o valoare de 281,17 milioane lei, fără TVA, finanțarea provenind din fonduri externe nerambursabile din cadrul „Programul Transport”, bugetul de stat și/sau alte surse legal constituite. Durata totală a contractului este de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuția lucrărilor.

Secretarul de Stat a menționat că antreprenorul selectat este un partener cu care au colaborat în trecut, realizând cu succes proiecte precum primul lot din Autostrada Sibiu-Pitești și legătura dintre DN5 și Vama Giurgiu.

Oficialul și-a exprimat încrederea într-o colaborare eficientă și pentru acest obiectiv, subliniind contribuția proiectului la creșterea siguranței rutiere, îmbunătățirea capacității de circulație și fluidizarea traficului în zona orașului Buftea.

"Varianta ocolitoare Buftea va veni în completarea investițiilor privind pasajul Mogoșoaia, lărgirii la 4 benzi a DN1A între Parc Mogoșoaia și DNCB și Autostrada Bucureștiului – A0.

Aceasta va conduce la separarea traficului local de traficul de tranzit, producând beneficii atât la nivelul traficului de tranzit aferent DN1A, cât și la nivelul traficului local aferent tramei stradale a orașului Buftea".

"Acest proiect va contribui la creșterea siguranței rutiere și a capacității de circulație, precum și la fluidizarea traficului pe drumurile naționale și se realizează la solicitarea și cu sprijinul Consiliului Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și al primăriei locale Buftea, prin domnul primar Gheorghe Pistol", a declarat Irinel Ionel Scrioșteanu.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si