„Protecția Consumatorului le-a pus gând rău IFN-urilor. O mare companie a fost amendată după ce ar fi încercat să își păcălească clienții. Despre cine este vorba știe colega mea, Mădălina Bichir”, a transmis Christian Sabbagh, prezentatorul Știrilor Kanal D.

Companie renumită, amendată aspru după ce și-ar fi păcălit clienții

„Este vorba despre compania Cetelem, care anunțase inițial că începând cu data de 1 ianuarie 2024, nu se vor mai prelungi contractele de credit cu linii de credit și card de credit atașat, care ajung la termen în perioada ianuarie- aprilie 2024, notificând

clienții cu două luni înainte de expirarea contractului.
În realitate, compania a modificat condițiile de rambursare a banilor, astfel încât clienții erau obligați să continue plata dobânzilor și a altor costuri în continuare, dar fără dreptul de utilizare a liniei de credit.

Citește și: VIDEO- Amenzi pentru hainele uscate la vedere, în afara locuinței. Consiliile locale se gândesc la aspectul blocurilor

Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro

În urma constatării acestor practici, ANPC a aplicat o amendă de 60.000 de lei și a impus Cetelem să ajusteze toate contractele similare în conformitate cu prevederile legale în termen de 30 de zile.
Numărul total de linii de credit cu card atașat în derulare la 31 decembrie 2023 era de aproximativă 180 de mii, conform datelor furnizate de Cetelem”, a transmis Mădălina Bichir, reporterul Știrilor Kanal

D.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro: