Record de reclamatii impotriva unui vecin: "Suntem terorizati in propria noastra casa si nimeni nu face nimic sa ne ajute"
O familie din Braila a depus atat de multe reclamatii la adresa unui vecin care si-a deschis un service auto lipit de peretele casei, incat Politia Locala a decis sa le claseze pe toate.
O familie domiciliata pe Str. Abatorului din municipiul Braila a batut toate recordurile in privinta numarului de sesizari formulate impotriva unui vecin care şi-a deschis un service auto lipit de peretele casei sale. Cu toate acestea, petitionarii sustin ca autoritatile locale nu fac nimic pentru a rezolva problema.
„ Am facut foarte multe reclamatii, la Primarie, la Politia Locala, la Garda de Mediu, la Directia de Sanatate Publica.
Degeaba! Nimeni nu ia nicio masura impotriva acestui vecin care are atelierul de reparatii lipit de peretele casei noastre şi din cauza caruia nu ne putem odihni, nici noaptea şi nici ziua. Suntem terorizati de zgomotele produse in permanenta, motoare ambalate, lovituri de ciocan, vibratii. Noaptea sunt zgomote şi la ora 2.00. Ziua se lucreaza non-stop. Nu mai putem suporta, deja am cedat nervos din cauza acestei situatii şi nimeni nu face nimic ca sa ne ajute”, a declarat pentru Obiectiv braileanca Ecaterina Dumitru, despre ceea ce aceasta numeşte „calvarul” provocat de vecinul mecanic auto.
Intr-o adresa emisa in data de 28 octombrie 2016, conducerea Politiei Locale Braila o informeaza pe petenta ca „politistii locali din cadrul Compartimentului Protectia Mediului au efectuat verificari in locatia mentionata, dar nu au identificat surse de zgomot de natura sa tulbure linistea locuitorilor si nici alte surse de poluare. In urma verificarilor efectuate inopinat, in zile si ore diferite, aspectele sesizate nu se confirma”.
Politia Locala chiar le adreseaza un ultimatul sotilor Ecaterina si Ionel Dumitru: „Avand in vedere faptul ca, la anumite intervale de timp, sesizati activitatea si disconfortul provocat de PFA (Persoana Fizica Autorizata n.n.) Constantin Ionel Iulian, si de fiecare data vi s-a raspuns ca cele sesizate nu se confirma, va comunicam ca, in conformitate cu prevederile OG nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, daca dupa trimiterea raspunsului se primeste o noua petitie cu acelasi continut, aceasta se claseaza”. Cu alte cuvinte, Politia Locala le spune raspicat celor doi cetateni sa inceteze cu reclamatiile, mai scrie
ziarul Obiectiv.