Concurenţii din Mexic au fost protagoniştii unei premiere în istoria show-ului Exatlon: au intrat live pe Instagram şi au dialogat cu fanii. Acest lucru nu s-a mai întâmplat niciodată, în condiţiile în care formatul show-ului presupune izolarea totală a participanţilor. Totuşi, în acest sezon s-a fătu o excepţie iar după un joc de comunicare câştigat, Faimoşii din Mexic au putut dialoga cu fanii.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Bomba abia acum vine. Audienţa momentului a fost una cu mult peste aşteptări. Din capturile realizate pe conturile de socializare oficiale Exatlon se vede că peste 60 milioane de oameni au intrat în direct să-i vadă pe Faimoşii de la Exatlon.

Cifra este cu adevărat impresionantă şi reprezintă aproximativ o jumătate din populaţia Mexicului (sau de trei ori populaţia României). Pe de altă parte, Exatlon este un format extrem de popular în America Latină şi cu siguranţă printre ”instagramişti” s-au numărat şi mulţi fani din alte ţări unde Exatlon a avut succes, inclusiv din Statele Unite sau România.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si