Rezultate Admitere SNSPA 2022. La data de 19 iulie 2022 au fost afișate rezultatele concursului de admitere la toate programele de licență din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative(SNSPA).
Rezultate Admitere SNSPA 2022: Cum poți verifica listele cu cei care au intrat la buget sau la taxă?
Candidații înscriși online au fost admiși pe locurile de buget și cu taxă, în limita locurilor disponibile în oferta educațională pentru anul universitar 2022-2023.
Candidații au fost selectați în ordinea strict descrescătoare a mediilor.
Rezultate Admitere SNSPA 2022: Ce trebuie să faci dacă ai fost admis pe un loc de buget?
Astfel, în perioada 20–22 iulie 2022, candidații care au fost declarați admiși pe locuri de buget trebuie să confirme locul la programul de studii la care au fost admiși.
Viitorii studenți trebuie să depună la secretariat următoarele documente:
fișa de înscriere (semnată),
diploma de bacalaureat, în original,
contractul de studii, completat și semnat în două exemplare (disponibil pentru descărcare pe website-ul facultății la care doriți să vă înmatriculați),
2 fotografii tip buletin (pentru carnetul și legitimația de student),
certificatul de naștere (copie),
cartea de identitate (copie),
certificatul de căsătorie (copie) – dacă e cazul
dovada plății taxei de înmatriculare (100 lei), achitată în contul facultății.
Detaliile plății, pe website-ul facultății.
Dacă în perioada menționată 20-22 iulie 2022, un candidat admis pe un loc de buget nu s-a prezentat la facultate, pentru înmatriculare, acesta va pierde locul pe care a fost declarat admis.
Candidații admiși se vor prezenta la secretariatul facultății conform unei programări, prin completarea unui formular.
Rezultate Admitere SNSPA 2022: Ce trebuie să faci dacă ai fost admis pe un loc cu taxă?
În perioada 20–24 iulie 2022, candidații declarați admiși pe locuri cu taxă au obligația de a confirma locul la programul de studii la care au fost admiși prin depunerea următoarelor documente:
fișa de înscriere (semnată),
diploma de bacalaureat – copie, însoțită de original, pentru conformare,
contractul de studii, completat și semnat în două exemplare (disponibil pentru descărcare pe website-ul facultății la care doriți să vă înmatriculați),
2 fotografii tip buletin (pentru carnetul și legitimația de student),
certificatul de naștere (copie),
cartea de identitate (copie),
certificatul de căsătorie (copie) – dacă e cazul
dovada plății taxei de înmatriculare (100 lei), achitată în contul facultății.
dovada de plata a primei rate din taxa de școlarizare, achitată în contul facultății. Detaliile plății, pe website-ul facultății.