CNAIR asteapta oferte pentru achizitionarea a 250.000 de tone de sare, necesare tone pentru a curata drumurile nationale. O procedura de cumparare a sarii necesare a fost anulata în luna septembrie caci CNAIR n-a primit nicio oferta. Miercuri va avea loc licitatia, iar Salrom, producatorul national, va lipsi.
”Din informatiile mele si din discutiile purtate, Salrom nu va participa la licitatie. Cauza o reprezinta conditiile absurde puse de companie, aceleasi ca si prima data”, spune Florin Dascalu, potrivit Digi24.
In urma cu doua saptamani, conducerea CNAIR a declarat ca ar putea lua in considerare importarea sarii, solutie „fantezista” dupa parerea lui Florin Dascalu, director al Direcţiei de intreTinere Drumuri Si AutostrAzi.
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
”Închipuiti-va ce înseamna sa aduci 250.000 de tone de sare în Portul Constanta si sa o distribui în toata tara. Cât va dura?”, spune el.
Nu doar sarea lipseste, ci si clorura de calciu si solutia ecologica, substante care asigura deszapezirea la temperaturi mult mai mici decât sarea, precum si contractele de deszapezire pe autostrazi,
Florin Dascalu considera ca CNADNR este absolut nepregatita pentru iarna care vine.
”Oamenii care se ocupa nu au experientsa, inclusiv directorul general, venit de la Metrorex, sau adjunctul acestuia. si el în trecut angajat Metrorex, si absolvent de constructii civile”, spune el.