"Momentan, toți operatorii noștri sunt angajați în alte convorbiri. Apelul dvs. va fi preluat în cel mai scurt timp. Vă rugăm așteptați!"

Asta aud deseori chiar și timp de zeci de minute cei care accesează serviciile de relații cu clienții, fie ele din instituțiile publice sau de la unele firmele private.

Așteptăm zeci de minute 

Cosmin lucrează în IT și povestește că, la un moment dat, a traversat Bucureștiul în timp ce aștepta să-i răspundă cineva la call center.

Mai mult...

"De foarte multe ori mi s-a blocat apelul de la furnizorul de telefonie mobilă pentru că intra sistemul automat. Nu mai țin minte exact, dar cred că a durat mai mult de jumătate de oră."

Citeste si: Temperatura apei mării în perioada 6-20 iunie 2022 în Constanţa, Mamaia, Eforie, Costineşti, Mangalia şi Vama Veche

Răbdarea de fier și hazul de necaz par să fie armele celor care au ceva de rezolvat prin telefon!

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Piesă aniversară GRATIS. 185 de ani de la nașterea regelui Carol I al României: Povestea unui monarh legendar în aniversarea a 185-a a nașterii sale- casademonede.ro

Citeste si: Rusia amenință pe față România. „Moscova ar putea bombarda ținte militare”. Ce țări mai sunt în vizorul Kremlinului- wowbiz.ro

"Cât ai așteptat cel mai mult? 10-15 minute.. Timp în care ți s-a spus ce? Timp în care am ascultat muzica aia relaxantă și frumoasă."

Citeste si: Vara aduce mai mult joc al minţii, poveşti de iubire şi multă distracţie şi relaxare, la Kanal D!

Adina Iliescu, reporter Kanal D: "Au trecut mai bine de 4 minute, timp în care nu am intrat încă în legătură cu un operator call center.

Robotul ne îndeamnă să avem răbdare și să așteptăm pentru a ne rezolva problema."

Proiect de lege în Spania care prevede limita maximă de așteptare să fie 3 minute

Spania a găsit totuși o soluție pentru a rezolva această problemă. Potrivit unui proiect de lege, oamenii nu vor aștepta mai mult de 3 minute la telefon pentru a vorbi cu o persoană, nu cu un robot. O idee greu de implementat în țară noastră, spun specialiștii.

Citeste si: Rusalii 2022: Pe ce dată pică sărbătoarea în calendarul ortodox? Românii au parte de o nouă mini-vacanţă

Bogdan Badea, expert: "Majoritatea companiilor au încercat să automatizeze aceste lucruri prin diferiți roboței sau prin diferite metode prin care apeși diferite taste și ajungi foarte greu să vorbești cu un operator."  

Citeste si: Uniunea Europeană pregătește al șaselea pachet de sancțiuni împotriva Rusiei

Protecția Consumatorului a fost sesizată de nenumărate ori cu privire la timpii de așteptare în call center.


Abonează-te pe


Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si