In articol:
- Așteptăm zeci de minute
- Proiect de lege în Spania care prevede limita maximă de așteptare să fie 3 minute
"Momentan, toți operatorii noștri sunt angajați în alte convorbiri. Apelul dvs. va fi preluat în cel mai scurt timp. Vă rugăm așteptați!"
Asta aud deseori chiar și timp de zeci de minute cei care accesează serviciile de relații cu clienții, fie ele din instituțiile publice sau de la unele firmele private.
Așteptăm zeci de minute
Cosmin lucrează în IT și povestește că, la un moment dat, a traversat Bucureștiul în timp ce aștepta să-i răspundă cineva la call center. Mai mult...
"De foarte multe ori mi s-a blocat apelul de la furnizorul de telefonie mobilă pentru că intra sistemul automat. Nu mai țin minte exact, dar cred că a durat mai mult de jumătate de oră."
Răbdarea de fier și hazul de necaz par să fie armele celor care au ceva de rezolvat prin telefon!
"Cât ai așteptat cel mai mult? 10-15 minute.. Timp în care ți s-a spus ce? Timp în care am ascultat muzica aia relaxantă și frumoasă."
Citeste si: Vara aduce mai mult joc al minţii, poveşti de iubire şi multă distracţie şi relaxare, la Kanal D!
Proiect de lege în Spania care prevede limita maximă de așteptare să fie 3 minute
Spania a găsit totuși o soluție pentru a rezolva această problemă.
Citeste si: Rusalii 2022: Pe ce dată pică sărbătoarea în calendarul ortodox? Românii au parte de o nouă mini-vacanţă
Bogdan Badea, expert: "Majoritatea companiilor au încercat să automatizeze aceste lucruri prin diferiți roboței sau prin diferite metode prin care apeși diferite taste și ajungi foarte greu să vorbești cu un operator."
Citeste si: Uniunea Europeană pregătește al șaselea pachet de sancțiuni împotriva Rusiei
Protecția Consumatorului a fost sesizată de nenumărate ori cu privire la timpii de așteptare în call center.