"Trendurile in materie de alegerea unei noi destinatii de vacanta s-au schimbat in ultimii ani in rândul românilor. Turistii clasici, care intrau in agentii si cereau referinte sau cataloage, incep sa dispara si sunt inlocuiti de o noua generatie de turisti, care se informeaza de pe retelele de socializare. Nu de putine ori oamenii ne trimit mesaje insotite de pozele din vacanta pe care acestia le vad pe Facebook, prin care suntem rugati sa le oferim mai multe detalii privind destinatiile respective", a declarat directorul general al Paravion, Remus Visan,potrivit news.ro.

Reprezentantii companiei

estimeaza ca trendul se va dezvolta in urmatorii ani, având in vedere numarul tot mai mare de utilizatori ai retelelor de socializare si usurinta cu care au acces la feedback personalizat pe aceste canale, direct de la comunitatile cu care se identifica.

Femeile din mediul urban active pe Facebook reprezinta categoria cea mai influentata de retelele de socializare in alegerea vacantelor, arata datele Paravion.

Circa 60% dintre femeile active pe reteaua de socializare iau in calcul, pe lista scurta a destinatiilor de vacanta, experientele impartasite pe retelele sociale, prin poze si review-uri.

Dintre femeile care utilizeaza frecvent Facebook, cele cu vârste intre 25 si 34 de ani, casatorite sau intr-o relatie, sunt cele mai active in zona de turism& leisure- in proportie de 25%, potrivit Paravion.

Aceste femei prefera destinatiile romantice, precum Paris si Praga, dar si pe cele insorite, cu o clima mai calduroasa decât cea din România, cum ar fi Barcelona, Roma sau insulele grecesti.


„Cele mai convingatoare poze de pe retelele de socializare pentru categoria feminina prezinta peisajele pariziene cu turnul Eiffel, stradutele inguste din Roma dar si plajele cochete din bazinul mediteraneean
", sustine Paravion.

Barbatii din mediul urban, activi, cu venituri peste medie reprezinta aproximativ 30% din totalul celor interesati de topicuri de calatorie pe retelele de socializare.

Dintre acestia, tot cei cu vârste intre 25 si 34 ani sunt cei mai predispusi la a-si planifica vacantele in functie de newsfeed-ul de pe Facebook.


Preferintele lor in materie de calatorii nu sunt, insa, cu mult diferite de cele ale femeilor. in topul destinatiilor se afla statiunile de schi din muntii Alpi.

Barbatii apreciaza pozele cu peisaje montane, destinatiile cu atractii pentru sporturi de iarna, dar si pe cele care infatiseaza peisajele urbane din Paris, Roma sau Barcelona.

Afacerile Paravion au crescut cu peste 30% in primele noua luni ale anului, fata de perioada similara a lui 2015, la peste 40 milioane euro, aproape jumatate din vânzari fiind generate de turistii cu vârste intre 25 si 34 de ani.

Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro

Citeste si: Femeie din Târgu Jiu, care abia se deplasează pe picioare cu un cadru, filmată în timp ce se urcă la volan și conduce- antena3.ro

Citeste si: Un brașovean a adunat zeci de mașini scoase din uz pe un câmp. Ce au descoperit polițiștii că facea de fapt- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si