Close sidebar
Close sidebar

Romanii isi aleg destinatia de vacanta dupa postarile si fotografiile "prietenilor" pe Facebook

Retelele de socializare influenteaza din ce in ce mai mult decizia internautilor români de a-si petrece vacantele in destinatii internationale, astfel ca aproximativ 45% dintre tinerii de pâna in 34 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si peste medie, isi planifica sejururile si in functie de pozele sau impresiile pe care prietenii virtuali le posteaza pe Facebook, potrivit unui studiu Paravion, una din cele mai mari agentii de turism din România. Tinerii turisti sunt impresionati de pozele postate de prietenii virtuali in calatoriile acestora.

,


DISTRIBUIE
acest articol

"Trendurile in materie de alegerea unei noi destinatii de vacanta s-au schimbat in ultimii ani in rândul românilor. Turistii clasici, care intrau in agentii si cereau referinte sau cataloage, incep sa dispara si sunt inlocuiti de o noua generatie de turisti, care se informeaza de pe retelele de socializare. Nu de putine ori oamenii ne trimit mesaje insotite de pozele din vacanta pe care acestia le vad pe Facebook, prin care suntem rugati sa le oferim mai multe detalii privind destinatiile respective", a declarat directorul general al Paravion, Remus Visan,potrivit news.ro.

Reprezentantii companiei estimeaza ca trendul se va dezvolta in urmatorii ani, având in vedere numarul tot mai mare de utilizatori ai retelelor de socializare si usurinta cu care au acces la feedback personalizat pe aceste canale, direct de la comunitatile cu care se identifica.

Femeile din mediul urban active pe Facebook reprezinta categoria cea mai influentata de retelele de socializare in alegerea vacantelor, arata datele Paravion.

Circa 60% dintre femeile active pe reteaua de socializare iau in calcul, pe lista scurta a destinatiilor de vacanta, experientele impartasite pe retelele sociale, prin poze si review-uri.



Dintre femeile care utilizeaza frecvent Facebook, cele cu vârste intre 25 si 34 de ani, casatorite sau intr-o relatie, sunt cele mai active in zona de turism& leisure- in proportie de 25%, potrivit Paravion.

Aceste femei prefera destinatiile romantice, precum Paris si Praga, dar si pe cele insorite, cu o clima mai calduroasa decât cea din România, cum ar fi Barcelona, Roma sau insulele grecesti.


„Cele mai convingatoare poze de pe retelele de socializare pentru categoria feminina prezinta peisajele pariziene cu turnul Eiffel, stradutele inguste din Roma dar si plajele cochete din bazinul mediteraneean
", sustine Paravion.

Barbatii din mediul urban, activi, cu venituri peste medie reprezinta aproximativ 30% din totalul celor interesati de topicuri de calatorie pe retelele de socializare.

Dintre acestia, tot cei cu vârste intre 25 si 34 ani sunt cei mai predispusi la a-si planifica vacantele in functie de newsfeed-ul de pe Facebook.


Preferintele lor in materie de calatorii nu sunt, insa, cu mult diferite de cele ale femeilor. in topul destinatiilor se afla statiunile de schi din muntii Alpi.

Barbatii apreciaza pozele cu peisaje montane, destinatiile cu atractii pentru sporturi de iarna, dar si pe cele care infatiseaza peisajele urbane din Paris, Roma sau Barcelona.

Afacerile Paravion au crescut cu peste 30% in primele noua luni ale anului, fata de perioada similara a lui 2015, la peste 40 milioane euro, aproape jumatate din vânzari fiind generate de turistii cu vârste intre 25 si 34 de ani.

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: Boala bizară de care suferă o tănără de 25 de ani. Riscă să moară dacă este sărutată și poate mânca doar 2 alimente- antena3.ro

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI