In articol:
Avionul trebuia să ajungă în Madrid, doar că oamenii au văzut cum cursa se amână din jumătate în jumătate de oră, fără să primească vreo explicație. De aici a mai fost doar un pas până la o adevărată revoltă.
„Ne-a băgat acolo, apoi ne spune la 10 jumate că se anulează și după aia noi ce facem?”
Revoltă și nervi pe Aeroportul Otopeni
Scandalul a început după ce zborul Bucuresti-Madrid operat de o companie low cost, în care trebuiau să se îmbarce sute de pasageri, a avut o întârziere de câteva ore la decolare.
Citește și: Incident bizar într-un aeroport din Spania. O româncă și câinele ei au „locuit” 17 zile pe o canapea
Citeste si: Cod galben de PLOI torențiale, descărcări electrice și GRINDINĂ! Care sunt județele afectate?- kanald.ro
Revoltați, oamenii au blocat o altă poartă de îmbarcare- spre Malta. Un schimb dur de replici a început între pasageri și angajetele companiei aeriene.
Personalul companiei a chemat securitatea aeroportului în speranța că apele se vor linisti.
„Uitați-vă puțin.
De ce au fost amânate zborurile?
Cât au așteptat în aeroport, oamenii spun ca au primit doar o sticlă cu apă și un baton de ciocolată. Zece ore a durat până când pasagerii s-au îmbarcat, în final, în avionul spre Madrid.
Reprezentantii companiei aeriene au transmis printr-un comunicat că zborul a fost amânat din motive operaționale si ca pasagerilor afectati li s-au oferit alternative: fie un alt zbor, fie rambursarea costurilor biletelor..
Citeste si: Veste excelentă pentru femeile din țara noastră! Cine poate ieși mai rapid la pensie- kfetele.ro
Citeste si: Mădălina Pamfile, încătușată și dusă la INML după ce a fost prinsă băută la volan- radioimpuls.ro
Pasagerilor le-a fost oferit un program alternativ de zbor, în funcție de disponibilitate, rambursarea integrală a biletului sau li s-a oferit rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de credit de companie pentru rezervări viitoare.
Operatorul și-a cerut scuze călătorilor.