Asa a aratat in prima zi de weekend receptia unui hotel de patru stele din Predeal. Turistii care si-au facut rezervare pentru un mini concediu au asteptat cateva ore pana sa ajunga in camerele lor.

Turistii au primit tot felul de explicatii pentru haosul creat. La receptie, un singur angajat se ocupa de toate formalitatile. Aceeiasi receptionera le-a explicat oamenilor ca la acea ora nu era terminata curatenia in majoritatea camerelor.

Cand au vazut ca nu au cu cine sa se inteleaga, clientii si-au iesit din fire.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Citeste si: Rafalele de peste 100 de kilometri pe ora au provocat pagube

Clientii care urmau sa se cazeze au amenintat ca nu vor plati camerele rezervate daca un reprezentant al hotelului nu va sta de vorba cu ei.

Un grup de turisti care rezervasera sapte camere, s-au trezit ca mai erau disponibile doar doua camere. Haosul de la receptie a continuat si astazi, la check out.

 

Reporterii Kanal D au incercat sa ia un punct de vedere si de la conducerea hotelului de patru stele. Am fost informati ca echipa de management este disponibila incepand de maine.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si