"Eu sunt roman plecat la munca si vreau sa ajung acasa la familie. Cand ajung?"
"Vrem si noi sa vorbim cu cineva de la Tarom. Chemati reprezentantul aici!" "Scrie foarte clar "de luni pana vineri", unde sa sunam? Va rog frumos sa nu mai filmati! Cum sa nu mai filmam? Adica, eu sunt de 12 ore in aeroport si imi spuneti sa nu mai filmez?"
Scenele sunt filmate pe aeroportul din Amsterdam. 120 de pasageri romani, printre care multi copii, au trait clipe de cosmar, dupa ce cursa Tarom, care ar fi trebuit sa plece ieri seara spre Bucuresti a ramas intepenita la sol.
"Nu prea ni s-a spus nimic din avion."
"De doua ori a intrat capitanul in legatura cu noi si ne-a spus ca e o situatie tehnica, trebuie sa o remedieze, sa adauge azot in amortizorul trenului de rulare"
Atunci a inceput haosul. In aeroport nu mai era niciun reprezentant al Tarom, iar angajatii i-au plimbat pe bietii oamenii de la o poarta la alta, fara sa le dea lamuriri. I-a informat doar ca a fost anulata cursa si i-a sfatuit c-ar fi bine sa se duca la un hotel pana cand o alta aeronava va veni sa ii recupereze.
"Eu nu pot sa va asigur hotel. Nu dvs, reprezentantul Tarom. Multi nu stiu unde sa plece. Pe taxi dau o gramada de bani pana la hotel"
"Eu acuma ce fac? Ma duc sa iau taxiul, ma duce la hotel, nu stiu care hotel... Si cand ma intorc? Adica, urmatorul zbor... Eu cand ajung acasa?"
"Pana la urma ne-au scos afara din terminal si am ramas in partea de intrare in aeroport, unde era frig si un burger care, la un moment dat, s-a inchis"
"Ii intrebam pe oameni cum o sa afle cei care au plecat la hotel. Ca daca vin la 8.30 in aeroport, pierd avionul, ca noi la 8.30 am decolat, astazi"
"Mie mi se pare absurd ca in 2017 sa spui ca nu poti sa ajungi la niste oameni, din moment ce vorbim de trafic aerian totusi"
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
"Directorul general al companiei TAROM a discutat cu cei 6 pasageri care au ramas la Amsterdam, asigurandu-i ca va cauta rute alternative pentru a-i transporta cat mai repede posibil catre Bucuresti."
Totodata, reprezentantul companiei aeriene in Amsterdam a fost demis, insa asta nu rezolva problemele cu care se confrunta Tarom. Flota invechita face ca intarzierile sa fie din ce in ce mai multe. In luna august a acestui an, nu mai putin de 10 zboruri au fost afectate de defectiunile tehnice. Recent, alti pasageri Tarom, printre care si demnitari, au ramas 12 ore in Bruxelles, dupa ce aeronava cu care ar fi trebuit sa se intoarca la Bucuresti a fost anulata!