În ceea ce privește publicul din întreaga țară, epiosodul difuzat aseară a cumulat o cotă de piață de peste 20% și o medie de telespectatori, în fiecare minut al difuzării, pe întreaga durată a difuzării, de 1.475.000 de fani.
Aseară, în intervalul difuzării serialului, Kanal D a surclasat celelalte stații concurente, cu 8.4 puncte de rating și 20,3% cota de piață, pe targetul Național, și 6,4 puncte de rating și 16,4% cota de piață, pe targetul all Urban.
Minutul de maximă audiență, atins la 20:52, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste 1.8 milioane (1.810.000) de fani ai serialului.
Citeste si: Simona Pătruleasa: „Îmi pregătesc popcorn, o înghețată …”
Citeste si: Mama Luizei Melencu, în pragul sinuciderii! A fost la un pas să recurgă la un gest extrem- wowbiz.ro
Serialul “Fiica ambasadorului” cucerește România! #Kanal D, lider de piață cu episodul difuzat aseară, la nivelul întregii țări și la orașe
Citeste si: Fiica Ambasadorului, serialul „fenomen” al momentului
Serialul “Fiica ambasadorului” cucerește România! #Kanal D, lider de piață cu episodul difuzat aseară, la nivelul întregii țări și la orașe
Citeste si: Uraz Kaygılaroğlu, Gediz, din “Fiica ambasadorului”, este un tată model