Povestea acestui call-center medical destinat parintilor a inceput in urma cu 3 ani la Cluj.
"Cand nu stii ce sa faci, fa bine“, spune Cristina Grigore, directorul executiv al Fundatiei Parinti din Romania. Ea e „mama“ Peditel. Despre acest serviciu, Cristina povesteste ca 11 doctori cu specializari in pediatrie preiau apeluri, ii asculta pe parinti, ii calmeaza deoarece unii plang nestiind ce sa faca. „Peditel are 3 ani in 14 ianuarie 2017, atunci a fost primul apel.
„Este foarte important sa inteleaga oamenii ca noi nu suntem o alternativa pentru 112. Noi suntem sunati atunci cand parintele constata ca are o problema medicala care este non-urgenta “, adauga Cristina Grigore.
„Din octombrie 2016 am depasit 3.000 de apeluri pe luna. Pana-n septembrie 2016, media apelurilor era de 60 pe zi, in octombrie- 91, in noiembrie- 99, iar in decembrie 2016 – 135 de apeluri “, explica „mama“ Peditel.