Close sidebar
Close sidebar

Spitalul de Urgenţă din Botoşani nu mai are telefon fix. Unitatea medicală nu a plătit facturile

Pacienții din municipiul Botoșani sunt revoltați după ce Spitalul de Urgenţă din oraș care rămas fără telefon fix. Administrația unității medicale a uitat să plătească facturile.

Alexandra Costea,

Spitalul de Urgenţă din Botoşani nu mai are telefon fix. Unitatea medicală nu a plătit facturile

[Sursa foto: istock.com]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Spitalul de Urgenţă din Botoşani a rămas fără liniile de telefonie fixă, iar toate acestea vin spre disperarea rudelor celor care se află internați în unitatea medicală care nu au mai reuşit să afle vești despre starea acestora de sănătate, mai ales că în unele secții nu este permis telefonul mobil.

Citeste si: Scandal într-un spital din Botoșani. O bătrână a fost snopită în bătaie de o altă pacientă

„Nu am avut nici cea mai mică posibilitate să luăm legătura. Noi suntem la Santa Mare, ruda noastră nu are telefon mobil.  Singura posibilitate era să sunăm pe secție, să întrebăm şi de starea lui. La spital ne-au spus că nu ne lasă să intrăm din cauza pandemiei”, a mărturisit un botoșănean, conform  presei locale.

Citeste si: Cine este și cum arată Alina, soția lui Gabriel Cotabiță: „I-am dat un mesaj pe Facebook, ca un fan obișnuit”- kanald.ro

Citeste si: Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu puțin timp înainte ca artistul să moară: „Era riscant”- wowbiz.ro

Citeste si: Rezultat exit poll alegerile prezidenţiale 2024: Marcel Ciolacu intră în turul doi cu Elena Lasconi. Călin Georgescu, marea surpriză- antena3.ro

De asemenea, multe dintre cadrele medicale ale spitalului s-au declarat surprinse de cele întâmplate, mai ales că linia fixă este folosită pentru a contacta celelalte unități sanitare, centrele universitare, dar şi celelalte secții sau laboratorul de

analize.

Cum s-a remediat situația în cauză

Conform sursei menționate anterior, problema a fost una de natură birocratică. Mai exact, compania de telefonie fixă a fost preluată de un operator de telefonie mobilă, iar facturile care veneau de la noul operator nu erau plătite, întrucât contractul era încheiat cu vechea firmă.

Citeste si: Alertă cu bombă într-un mall din Constanţa. La fața locului intervin poliţiştii şi pirotehniştii

Mai mult, se pare că Spitalul de Urgenţă din Botoşani nu ar fi fost notificat înainte de suspendarea abonamentului. 

Din fericire, situaţia s-a rezolvat la scurt timp după ce administrația s-a adresat operatorului de comunicații, iar în urma acesteia s-a stabilit ca marţi să fie efectuată plata. Este vorba este o factură restantă din luna iunie a acestui an.

Citeste si: Scene de groază: un tânăr și-a decapitat tatăl folosind un cuțit de bucătărie

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI