Astfel, grupajul informativ prezentat de Ilinca Obadescu joi, de la 12:00, a înregistrat 2,4% Rating şi 13,6% cotă de piaţă pe targetul Naţional.
În minutul de aur (12:15), 428.000 de telespectatori urmăreau informaţiile prezentate în cadrul jurnalului de la prânz, conform Kantar Media Romania.
Citește și: Kanal D, lider de piață în Prime Time, cu “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”
Citeste si: Alimente bogate in B12. Surse de vitamina B12- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
În ceea ce privește audiența pe întreg parcursul zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, pe 2 categorii de public, cu programele difuzate joi. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a ocupat poziția secundă, pe targetul Național și All Urban, cu emisiunile difuzate ieri.
“Știrile Kanal D”, reality-ul “Casă iubirii”, “În căutarea adevărului”, serialul “Totul pentru familia mea” și “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” s-au aflat printre preferințele telespectatorilor din România, poziționând astfel stația pe podiumul audiențelor.
Citește și: Cum te asiguri de funcționalitatea deplină a unor ștergătoare de parbriz, înainte de a pleca la drum lung?
Ieri, pe întreaga perioadă a zilei, Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu 2.3
puncte de rating și 12,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 2.7 puncte de rating și 13,2% cota de piață, pe targetul Național.