De Halloween, eJobs a intrebat angajatii romani care sunt lucrurile cele mai inspaimantatoare cand vine vorba de locul de munca. Daca acestea sunt motive ipotetice care ar avea rol determinant in decizia de schimbare a locului de munca, topul celor mai inspaimantatoare lucruri cu care se confrunta angajatii romani zi de zi la birou este dominat de volumul urias de munca, invocat de 21% dintre respondenti. Alte obstacole cu care se mai intalnesc angajatii romani sunt „sefii clovni” (14%), „colegii vrajitori” (13%) sau „sedintele de circ” (12%).
Lista continua cu stresul de a ajunge la o ora fixa dimineata la birou, teama de a fi concediat, lucrul cu un sef incompetent, neplata salariului sau lipsa comunicarii in interiorul organizatiei.
Daca din rutina zilnica nu lipsesc situatiile care genereaza spaima in randul angajatilor, cele care ar putea crea „groaza” intentionata, in mod festiv, lipsesc aproape cu desavarsire, in conditiile in care 84% dintre angajati declara ca nu sarbatoresc Halloween-ul la birou.
Daca petrecerile de Craciun fac deja parte din traditia fiecarui sfarsit de an in companii, cele de Halloween abia acum incep sa-si croiasca drumul in cultura organizationala a angajatorilor romani.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Dintre cei foarte putini care tin aceasta sarbatoare, 41% merg la o
petrecere tematica in afara companiei, 30% se bucura de prajituri specifice si dovleci sculptati, 19% au parte de o petrecere sau un concurs de costume de Halloween chiar in companie, iar 15% vin la birou in costume traznite. in ceea ce priveste bugetul alocat pentru sarbatorirea Halloween-ului la job, 76% dintre angajati nu cheltuie nimic in acest scop, 14% cheltuie mai putin de 50 de lei, iar 11% aloca peste 50 de lei.
Studiul a fost realizat in luna octombrie, pe un esantion de 1.299 de respondenti, dintre care 63% sunt salariati fara functii de conducere. Ca profil general, 62% dintre participantii la studiu sunt femei, 38% barbati, iar categoria dominanta de varsta (85%) este 26-55 de ani. 59% dintre acestia au studii superioare.