In statia Parc Drumul Taberei, structura este finalizata in proportie de 90%, iar muncitorii se lupta acum cu finisajele. Mai e mult de lucru, dar promit sa le termine pana la sfarsitul acestui an.
Ajungem si in statia Favorit, care e aproape gata. Arhitectul a avut o idee spectaculoasa pentru fiecare statie de pe traseu. Aceasta, de pilda, ne aminteste de cinematograful Favorit. Peretii sunt tapetati cu pelicule inscriptionate cu numerele care anunta inceperea proiectiilor in salile de cinema.
In plus, materialele sunt rezistente la foc si vandalism.
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Lucrarile fara de sfarsit au inceput in 2011 la magistrala 5 si trebuiau sa fie gata 4 ani mai tarziu. Au trecut, insa, 7... si oamenii tot cu speranta au ramas.
Intr-un scenariu fericit, magistrala 5 si-ar putea deschide portile abia primavara viitoare, dar exista riscul ca nici la vara sa nu se intample asta.
Daca in trecut le-au dat de furca capcanele din subteran, tevi de apa si gaze, pe care muncitorii au trebuit sa le mute din calea cartitelor, acum a fost contestata in instanta licitatia pentru sistemul de siguranta a traficului, ceea ce prelungeste chinul finalizarii lucrarilor.
Si mai e o problema. Atunci cand trenurile vor circula, celelalte magistrale, si asa aglomerate- sunt prea putin pregatite sa primeasca fluxul urias de calatori din Drumul Taberei, mai ales la orele de varf.
Momentan, Metrorex n-are solutii concrete pentru asta.