Cu zborul anulat și cu banii luați, sute de oameni acuză în continuare compania că nu le-a înapoiat banii nici după ani de așteptare.

Așteaptă de doi ani să își primească banii

George, de pildă, își așteaptă suma plătită de aproape de doi ani, după ce zborul i-a fost anulat de același operator, fără ca măcar să fie anunțat.

George: "Am avut bilet de avion cumpărat direct de pe site-ul Blue Air, în august 2020. Întâmplarea a făcut să aflu că biletul a fost anulat căutând încă un zbor în aceeași dată pentru altă persoană și am văzut că nu mai există zborul. Am făcut sesizări la dumnealor ca să-mi cer banii înapoi și am primit de fiecare dată un răspuns automat cererea a fost înregistrată, sunt în așteptare."

Citeste si: Primăria Capitalei va plăti eșalonat datoria către familia Constanda. Cât va dura întregul proces

Pe lângă reclamațiile către companie, pasagerii păgubiți au la dispoziție și alte instrumente pentru a-și recupera banii, dar care necesită timp de așteptare.

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: O femeie care a cumpărat un dulap vechi de pe Facebook a rămas fără cuvinte când a văzut ce se afla în interiorul acestuia- antena3.ro

Citeste si: Cel mai scump oraș din lume este în Europa. Chiria este cu 340% mai scumpă decât în București- stirileprotv.ro

Citeste si: Sâmbătă, de la ora 15:00, în „ROventura”: Călătorie de poveste, la poalele Bucegilor

Sorin Mierlea, președinte Infocons: "Plângerea și reclamația cu număr de înregistare în termen de 30 de zile.

Dacă n-am primit răspuns de la autoritatea competentă reclamăm autoritatea că nu ne-a dat răspuns în 30 de zile."

Ce a transmis compania

Compania anunță că le-a oferit pasagerilor mai multe variante:

Mădălina Bichir, reporter Kanal D: "În cazul în care zborul a fost anulat aveți la dispoziție mai multe opțiuni: fie ramburasarea banilor în portofelul electronic sau în contul personal, fie schimbarea zborului cu un altul în funcție de programul de operare al companiei aeriene."

Citeste si: Motivul pentru care Florin Salam s-a căsătorit cu Roxana Dobre după opt ani de relație. Ce legătură are Fănica, fosta sa soție

Cei care au rămas fără biletele confirmate și plătite inițial se plâng că întreg procesul de recuperare a banilor durează foarte mult.

Într-un răspuns pentru Știrile Kanal D, compania a transmis următoarele:

Citeste si: Ce a pățit mama Geta? Getuța i-a trimis un pachet cu bunătăți mamei sale! "Dumnezeu să-ți dea sănătate și să te ferească de rău!"- kfetele.ro

Citeste si: Emilia Ghinescu: "Mă retrag în mine atunci cand mi-e dor". Artista își deschide inima în fața fanilor. Ce sentimente o încearcă- radioimpuls.ro

Citeste si: Câți bani pierde România din PNRR. Boloș explică de ce s-a blocat cererea 3 de plată: „CE a suspendat azi 400 de milioane de euro”- antena3.ro

„Am fost afectați de întârzierea livrărilor noilor avioane și, prin urmare, a trebuit să anulăm aproximativ 10% din orarul de vară planificat pentru lunile mai, iunie și iulie.”

Citeste si: Tragedie feroviară: Un tren regional a deraiat în Germania și cel puțin trei persoane au decedat

Compania a percizat că toți pasagerii care au zborurile anulate vor fi anunțati din timp, cu cel puțin 14 zile înainte de data călătoriei.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si