Close sidebar
Close sidebar

Tariful scris pe masina, dar inmultit cu doi sau cu trei. Asa se negociaza cursele cu taxiul la Gara de Nord. Imagini filmate cu o camera ascunsa

Tariful scris pe masina, dar inmultit cu doi sau cu trei. Cam asa se negociaza cursele cu taxiul la Gara de Nord. Sistemul modern de comanda electronica a fost desfiintat. Asa ca haosul domneste, iar calatorii risca sa ramana cu o gaura serioasa în portofel pentru numai cativa kilometri. Urmeaza un material filmat cu o camera ascunsa!

Stirile Kanal D,


DISTRIBUIE
acest articol

Ne punem in piele celui care ajunge in Bucuresti  prin Gara de Nord. Cautam un taxi pana la aeroport, sa spunem. Sistemul modern de comandare a unui taxi printr-un dispozitiv electronic a disparut din gara. Sub vechiul indicator gasim un automat pentru cartele.

Nicio problema. Oricum vin soferii dupa noi. „De ce nu vrei sa mergi cu mine? N-am taxi, sau ce?”  Normal, intrebam de bani. 50 de lei ar fi o cursa dupa socoteala soferului. 

Mai incercam, dar auzim sume si mai mari.

"- Cat imi luati si mie pana la aeroportul Otopeni?
- Vreo 60 de lei!"

Citeste si: Iasmina este adolescenta din Iași, care și-ar fi pus capăt zilelor după o ceartă cu părinții. Verișorul tinerei face declarații cutremurătoare: „A fost pedepsită”- kanald.ro

Citeste si: Andreea Nechita, fiica unui cunoscut dezvoltator imobiliar din Iași, a murit subit la doar 22 de ani! Tânăra a fost găsită fără suflare în locuința familiei sale. Cei care au cunoscut-o sunt în stare de șoc- wowbiz.ro

Citeste si: O femeie și-a drogat fetița de un an ca să câștige mai mulți urmăritori pe TikTok. Fetița a fost operată degeaba pe creier de două ori- antena3.ro

De ce atat de mult? Soferii au nemultumirile lor si nu ezita sa ni le spuna: „Angajatorii nu platesc nimic. Soferul sta 18 ore pe strada ca sa-i dea lui (n.r.

angajatorului) 150 de lei plan”.

Parcurgem distanta si descoperim ca nu sunt mai mult de 18 kilometri. Daca apartul de taxat functioneaza, tariful este de aproximativ 25  de lei. Totusi, soferii recunosc ca nu pornesc aparatul.

Cei de la Ministerul Transporturilor n-au vrut sa ne explice de ce s-a renuntat la sistemul electronic de comanda si nici n-au precizat daca au planuri pentru a rezolva acest haos.

„Pentru mine, e rantabil sa castig cat mai mult, daca pot sa ma incadrez in legalitate!”, spune un taximetrist.

Cuvantul cheie fiind legalitate. Pana la urma, gasim o varianta mai apropiata de adevar. Important este sa cereti de la inceput pornirea aparatului de taxat. In caz contrar, e mai bine sa nu va urcati.

Fara bon, nu puteti dovedi ca ati folosit acel taxi, asa ca o eventuala plangere nu poate fi rezolvata! E drept, la final puteti refuza plata cursei, dar cine spune ca taximetristul nu va avea alta parere?

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI