In articol:
„The Floor”, formatul internațional de succes de care se vor bucura și românii în această toamnă, la Kanal D, s-a lansat recent, cu succes uriaș, în Spania. Purtând semnătura lui John de Mol, creatorul unor formate legendare precum „Big Brother” și „The Voice”, acest show este o combinație puternică de entertainment și test de cunoștințe generale, într-un platou cu totul spectaculos.
Citește și: “The Floor”, succes uriaș la lansarea în Spania! Urmează România!
„The Floor”, cel mai spectaculos quiz va începe din această toamnă, în România
„The Floor” este noua fiță în televiziunea europeană, în televiziunea mondială, chiar așa că pe noi ne bucură mult și ne dă încredere că spaniolii au avut puterea și încrederea în formatul TV. Spaniolii seamănă cu noi mult de tot, la gusturi de televiziune.”
Cel mai așteptat show al toamnei, „The Floor”, se pregătește să cucerească și publicul de la Kanal D, avându-l ca prezentator pe Dan Negru, un adevărat maestru de ceremonii al quiz-urilor de succes.
„Mă bucură mult că noi, cei de la Kanal d, venim pe trendul european, cu „Jocul cuvintelor”, cu „Tu urmezi”, acum și „The Floor”. Sunt produse care caută publicul de calitate pentru că noul slogan în televiziunea mondială e simplu, zice că e mai importantă calitatea decât cantitatea, noua cantitate e calitatea.”
Formatul, o combinație între test de cunoștințe generale și spectacol de televiziune, va aduce în competiție câte 49 de concurenți pentru un joc complet și antrenant. Mecanismul showului cucerește prin simplitate, dar și prin accesibilitatea domeniilor: fiecare concurent își alege pentru careul sau domeniul preferat. Un concurent selectat aleatoriu de pe „The Floor”, deschide jocul, alegându-l pe unul dintre vecini pentru a se confrunta cu acesta într-un duel al cunoștințelor generale, în categoria adversarului. Concurentul cu cele mai multe răspunsuri corecte oferite până la expirarea timpului câștigă runda. Acesta preia careul învinsului și alege mai departe pe unul dintre concurenții vecini, cu tot cu domeniul acestuia. Scopul fiecărui concurent este acela de a cuceri întreaga podea prin intermediul răspunsurilor corecte și de a obține marele premiu.
Concurenții se duelează pe parcursul unui joc complet, derulat pe parcursul a patru ediții de emisiune, la finalul cărora doar unul dintre ei devine câștigătorul marelui premiu de 50.000 de lei. În plus, fiecare ediție în parte are un câștigător premiat cu 5.000 de lei.
„Este bună asta cu inteligența e bine să ai cunoștințe generale, dar cel mai important e să fii spontan. Pentru că de multe ori, dacă e spontan, îți vin răspunsurile, așa că sunt mai multe ingrediente, dar e extrem de simplu concursul. O să vedeți la televizor, e un concurs incredibil de bun.”
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Nu pierdeți în această toamnă, la Kanal D, „The Floor”, format internațional prezentat de Dan Negru, care duce la un alt nivel modalitatea de a face quiz în România.