Tichetele de masă au o majorare în această lună, asta după ce în urmă cu ceva timp s-a cerut creșterea valorii unui tichet de masă de la 20,09 lei la 20,17. Ei bine, iată că începând cu aprilie și până în septembrie, tichetele de masă vor avea o valoare mai mare.
O nouă creștere pentru tichetele de masă
Ordinul a fost deja publicat în Monitorul Oficial, iar românii, beneficiari ai tichetelor de masă, vor vedea această schimbare, deși nu e una semnficativă.
Totodată, în cazul tichetelor de creșă, valoarea lunară a tichetelor a crescut cu 30 de lei. În prezent, tichetele de masă au o valoare de 520 de lei pe lună, de la 490 cât era înainte de schimbare.
Citeste si: 10.000 Lei, amendă pentru o saltea
Citeste si: Ce cantitate de lapte consuma un bebelus? Tabel cantitate lapte bebelusi- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Vă aducem aminte că și în luna octombrie a mai avut loc o majorare în ceea ce privesc tichetele de masă, ele crescând de la suma de 20,01 lei per tichet, la suma de 20,09 lei, fiind în prezent de 20,17 lei.
Valoarea anunțată reprezintă valoarea maximă pe care o poate avea un tichet de masă, astfel că tichetele pot să înregistreze orice valoare chiar și sub acest prag, în funcție de angajator, potrivit spynews.ro.
Tichetele de masă, disponibile doar pe card
Din acest an s-a mai decis o schimbare în cazul tichetelor de masă și anume aceea ca ele să fie date doar angajaților și doar pe card.
Binînțeles, cele deja emise în format fizic sunt disponibile până la finalul anului în curs după cum au anunțat autoritățile. Citeste si: Garanțiile de securitate cerute de Ucraina, nodul gordian al negocierilor dintre Moscova și Kiev
Mai mult de atât, dacă până acum tichetele de masă puteau fi date și altor persoane în afară de angajați, precum: celor care făceau studii de piață, campanii de marketing, sondaje de opinie, reclamă sau publicitate, în prezent acest lucru e interzis, iar firmele care nu respectă legea vor putea da amenzi de până la 35.000
de lei.