Denumiri exotice si arome nebune pleaca din tigaia incinsa a lui Julio, un bucatar mexican ce tocmai serbeaza 10 ani de cand a pashit prima data in Romania si 3 de cand s-a stabilit aici.
Astazi ne prepara celebrul taco. Romanii se dau in vant dupa astfel de mancaruri, iar asta se vede acolo unde poate nu ne-am astepta: pe retelele de socializare.
"Fie arata bine, fie este ceva nou si vor sa imparta cu prietenii. Probabil ca, acum, toti incearca mancaruri care sa arate cat mai bine pentru fotografii", spune
Julio, bucatar mexican: "Tu le vezi direct in poza. Nu doar din auzite si iti povesteste cineva. Daca arata frumos e bine”.
Asa ca duse sunt vremurile in care 3 sarmale trantite intr-o farfurie alaturi de-un ardei iute erau suficiente. Like-urile se dau mai mult pentru… design.
Julio, bucatar mexican: "Mancarea noastra e plina de culoare: sos verde, rosu, coriandru, ceapa, carne de porc rosu, ananasul e galben.
Internautii nu vor, insa, doar mancare. Cauta sa se afiseze in locuri cat mai inedite, iar asta le da batai de cap managerilor, care cer ajutorul designerilor de interior.
Cosmin Sandu, manager cofetarie: "Am ales sa condimentez putin prin mobila si prin accesoriile de aici: prin perne, prin canapea, servetelele colorate.
Doua luni i-a luat lui Cosmin sa amenajeze cofetaria. E constient ca banii investiti s-ar putea intoarce chiar din pozele pe care clientii le-ar posta.
Cosmin Sandu, manager cofetarie: "Trebuie postari, trebuie promovare, trebuie chestii inedite facute, pentru ca omul sa vada si sa mearga din "grai in grai", ca sa zic asa”.
Efectul social media nu trebuie luat de bun intotdeauna. Oricat de frumos s-ar putea sa iti arate un produs si cate share-uri ar putea sa iti aduca, fie pe Facebook, fie pe Instagram, daca gustul nu este unul bun s-ar putea ca totul sa se intoarca impotriva ta. Pentru ca, asa cum vestile bune circula imediat, la fel si cele negative.