In articol:
- Oamenii se plâng de țepele pe care le dau unii șoferi
- Peste 50 de sesizări la Protecția Consumatorului
Majorarea tarifelor pentru curse în aplicaţiile de ride-sharing e resimțită tot mai des și în Capitală. Raluca, de pildă, circulă des cu astfel de mijloace de transport și spune că, pe lângă scumpirile din ultima perioadă, se confruntă și cu diverse țepe din partea șoferilor.
Oamenii se plâng de țepele pe care le dau unii șoferi
"Îmi spune că aștept 5 minute și aștept de fapt 20 de minute. Mi se anulează cursa din cauza șoferului și tot mie îmi ia bani. Mulți șoferi sunt pe ambele aplicații și văd că tariful e mai mare pe una dintre ele și se mută pe cealaltă."
Iar acestea sunt doar câteva dintre abaterile constate de clienții care folosesc un astfel de serviciu. Astfel de plângeri apar tot mai des.
Peste 50 de sesizări la Protecția Consumatorului
Mădălina Bichir, reporter Kanal D: "De la începutul anului și până acum peste 50 de sesizări au fost făcute la Protecția Consumatorului.
Citeste si: Cel puțin cinci persoane au murit în Ungaria, în urma unui accident feroviar
Horia Constantinescu, președinte ANPC: "Ei nu au raport de angajat-angajator cu respectiva companie.
Citeste si: Paştele 2022: Când începe Săptămâna Mare şi ce nu ai voie să faci în această perioadă?
Pe lângă toate neregulile și prețurile sunt tot mai piperate, spun oamenii.
Citeste si: ANPC a sancționat ADP Sector 2 după neregulile identificate în trei parcuri
Echipa Știrilor Kanal D a solicitat un punct de vedere de la două dintre cele mai populare companii de ride sharing, care operează în țara noastră. Până la ora difuzării acestei știri, nu am primit niciun răspuns.
Materialul complet îl puteți urmări în cadrul Jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.