Close sidebar
Close sidebar

VIDEO - Tot mai multe țepe date de șoferii din aplicațiile de ride-sharing. Ce spun inspectorii de la Protecția Consumatorului

Tot mai mulți clienți se plâng că prețurile la serviciile de ride-sharing au explodat. Iar aceasta nu este singura problemă. Mulți cad pradă diverselor țepe pe care le dau șoferii. Unora li se anulează cursa, iar alții sunt nevoiți să anuleze după ce așteaptă zeci de minute. În astfel de cazuri, clientului i se percepe o taxă din buzunarul propriu.

Andreea Albu,

Tot mai multe țepe date de șoferii din aplicațiile de ride-sharing. Ce spun inspectorii de la Protecția Consumatorului

[Sursa foto: PixaBay]

DISTRIBUIE
acest articol


In articol:

Majorarea tarifelor pentru curse în aplicaţiile de ride-sharing e resimțită tot mai des și în Capitală. Raluca, de pildă, circulă des cu astfel de mijloace de transport și spune că, pe lângă scumpirile din ultima perioadă, se confruntă și cu diverse țepe din partea șoferilor.

Oamenii se plâng de țepele pe care le dau unii șoferi

"Îmi spune că aștept 5 minute și aștept de fapt 20 de minute. Mi se anulează cursa din cauza șoferului și tot mie îmi ia bani. Mulți șoferi sunt pe ambele aplicații și văd că tariful e mai mare pe una dintre ele și se mută pe cealaltă."

Citeste si: Un grup de turişti s-a rătăcit într-o pădure din judeţul Buzău. Au urmat indicaţiile greșite ale GPS-ului

Iar acestea sunt doar câteva dintre abaterile constate de clienții care folosesc un astfel de serviciu. Astfel de plângeri apar tot mai des.

Peste 50 de sesizări la Protecția Consumatorului

Mădălina Bichir, reporter Kanal D: "De la începutul anului și până acum peste 50 de sesizări au fost făcute la Protecția Consumatorului.

Printre reclamații se numără lipsa bonului fiscal sau probleme cu tarifele și aplicația. Inspectorii de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului estimează că numărul sesizărilor ar putea fi mult mai mare în realitate, doar că nici autoritățile nu au suficiente pârghii legale pentru a aplica sancțiuni pe măsură.

Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro

Citeste si: Un bilet scris de Robert, descoperit la scurt timp după ce el și Giuly au fost descalificați din "Casa Iubirii". Cui îi era destinat? Conținutul lui, făcut public chiar de Robi, fostul său coleg de cameră- wowbiz.ro

Citeste si: „Blonda lui Putin” s-a supărat pe o ziaristă și a trimis securitatea la ea, după ce i-a pus o întrebare: Nu discut viața mea personală- antena3.ro

Citeste si: Cel puțin cinci persoane au murit în Ungaria, în urma unui accident feroviar

Horia Constantinescu, președinte ANPC: "Ei nu au raport de angajat-angajator cu respectiva companie.

Ei sunt doar utilizatorii unei aplicații, ceea ce face aproape imposibilă sancționarea acestora. Noi sancționăm doar operatori economici."

Citeste si: Paştele 2022: Când începe Săptămâna Mare şi ce nu ai voie să faci în această perioadă?

Pe lângă toate neregulile și prețurile sunt tot mai piperate, spun oamenii.

Citeste si: ANPC a sancționat ADP Sector 2 după neregulile identificate în trei parcuri

Echipa Știrilor Kanal D a solicitat un punct de vedere de la două dintre cele mai populare companii de ride sharing, care operează în țara noastră. Până la ora difuzării acestei știri, nu am primit niciun răspuns.

Materialul complet îl puteți urmări în cadrul Jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19:00.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI