Turist cazat într-o cameră neterminată

Totul se întâmplă într-un hotel de patru stele din Eforie Nord. Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a anunțat că va sancționa hotelul cu o amendă cuprinsă între 8.000 şi 50.000 de lei, pentru că a cazat turistul într-o cameră care nu era finisată, potrivit news.ro.

Bogdan Trif a ajuns la această concluzie după controlul efectuat vineri la Eforie Nord, când un turist i s-a plâns de condiţiile din camera de la hotelul de patru stele Mirage din Eforie Nord, unde este cazat.

Locul de cazare se află în plin proces de renovare.

 

Citeste si: Bebe la 1 luna – dezvoltarea bebelusului si sfaturi pentru parinti- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

„Într-adevăr omul care a făcut sesizarea a avut dreptate, camera nu era finalizată, mai sunt de făcut finisaje. Echipa de control a rămas să termine controlul. Cu siguranţă camerele care nu corespund vor fi declasificate şi va fi sancţionat contravenţional. Nu avea oglindă, erau cabluri neizolate, tavanul lăsa mult de dorit, nu era curăţat de pete, uşa, de asemenea, nu se închidea foarte bine, nu era nici finisată, se vedea foarte multă spumă.

(…) Este o reabilitare pe fonduri europene şi nu au finalizat lucrările, dar asta nu este un motiv să pui în circuitul turistic camerele care nu corespund, motiv pentru care va fi sancţionat drastic”, a declarat Bogdan Trif după ce a inspectat camera de hotel.

El a menţionat că echipa ministerului va verifica toate camerele hotelului, iar cele care nu corespund vor fi declasificate şi închise pentru circuitul turistic până la remedierea deficienţelor.

REPLICA HOTELIERULUI

„Referitor la această cameră, ea face parte din obiectul nostru de renovare integrală a hotelului. În acest hotel au fost investite două milioane de euro. Din păcate, referitor la această cameră am avut o deficienţă datorită faptului că unul dintre furnizori nu a reuşit la timp să ne ofere tocul la uşa respectivă. Am repartizat camera întrucât deficienţa respectivă nu a putut fi remediată la timpul util şi hotelul era ocupat la capacitate maximă”, a precizat managerul general al Hotelului Mirage din Eforie Nord, Emilian Constantinescu.

 

A adăugat că doar două dintre camerele hotelului au astfel de deficienţe, care vor fi remediate în timp util și că că turistul nu poate fi mutat într-o altă cameră deoarece nu mai există alta disponibilă, dar i-au fost oferite compensaţii.

Bogdan Trif a mai spus că săptămâna trecută reprezentanţii ministerului au verificat 34 de unităţi de pe litoral şi au aplicat sancţiuni în valoare de 48.000 de lei în urma neregulilor constatate.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si