În 2021, un an marcat de efectele pandemiei, în care toate business-urile au trecut printr-o perioada extrem de dificilă, Kanal D a performat, grație unui management foarte bine articulat. Ugur Yesil, CEO Kanal D, a știut cum să-și motiveze echipa, să facă diferența pe piața media, conectat fiind în permanentă la nevoile unui public exigent. Rezultatele excelente ale Kanal D au fost posibile datorită unui management performant și efortului susținut de echipă.
Citeste si: Mesajul domnului Ugur Yesil, CEO Kanal D Romania: "Înfruntăm cea mai grea criză a vieților noastre"
În perioada ianuarie-noiembrie 2021, Kanal D a înregistrat cea mai mare creștere a cotei de piață (20%) față de aceeași perioadă a anului precedent, la nivel Național, în Prime Time (20:00 – 24:00). De la un share de 14,4%, înregistrat în 2020, stația a evoluat la o cota de piață de 17,3% anul acesta, Kanal D ocupând astfel locul doi în topul televiziunilor la nivel Național, în intervalul menționat anterior.
Citeste si: Kanal D, lider de piață cu ediția de sâmbătă a show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”
În primele trei trimestre ale anului 2021, Kanal D s-a plasat pe primul loc în audiențe, la nivelul publicului Național, în Prime Time (20:00 – 24:00), cu o cota de piață 18,1%, și o creștere de 25% față de aceeași
Printre personalitățile prezente la evenimentul care a celebrat oamenii marcanți ai anului 2021 s-au aflat și vedete Kanal D. Ilinca Obadescu, prezentatoare a Știrilor Kanal D, și Raluca Bădulescu, unul dintre jurații show-ului „Bravo ai stil! Celebrities”, au strălucit pe covorul roșu.
Citeste si: Mesajul domnului Ugur Yesil, CEO Kanal D Romania: "Înfruntam cea mai grea criza a vietilor noastre"