Un bărbat care avea doar o liră în contul bancar s-a trezit cu 120.000 de lire sterline peste noapte: „Aș fi fost asigurat pe viață dacă i-aș fi păstrat”
Un bărbat din Londra s-a trezit cu peste 100.000 de lire sterline peste noapte, în contul său bancar! Cu o zi în urmă el avea doar 1 liră. Cum a ajuns să nu păstreze banii, din cauza unei întâmplări neprevăzute!
Un bărbat londonez, Urslaan Khan, în vârstă de 41 de ani, a fost de-a dreptul șocat să vadă în contul său bancar suma de 120.000 de lire sterline, peste noapte! Bărbatul avea doar 1 liră în cont cu o zi înainte.
El este un asistent administrativ în districtul Poplar situat în estul Londrei. Totul a început după ce bărbatul a creat un simplu ordin permanent prin care urma să îi fie transferată suma de 200 de lire sterline, regulat, în contul său pentru economii, din cel de salariu.
Totuși, la acel moment, Urslaan nu avea banii necesari pentru ca transferul să poată fi efectuat.
Cum a ajuns bărbatul să se „îmbogățească” peste noapte
Se pare că situația s-a datorat unei greșeli a băncii cu care Urslaan lucra.
Atunci când suma incredibilă de peste 100.000
de lire a intrat în contul bărbatului, el și-a verificat soldul și a găsit suma uriașă trecută în contul său. Bărbatul a fost foarte surprins să afle că își poate transfera suma dintr-un cont în altul, dar extazul nu a durat prea mult.
După ce a descoperit banii, ajunși peste noapte în contul său bancar, bărbatul a contactat banca la care avea deschis contul. El a susținut că i s-a spus că ar putea păstra banii.
„M-au pus în așteptare de trei ori, doar pentru a fi sigur că nu aveam de ce să îmi fac griji în privința banilor”, a spus bărbatul, potrivit Mirror.
Fericirea nu a durat foarte mult, deoarece banca și-a dat seama a doua zi că a făcut o greșeală atunci când i-a spus bărbatului că poate păstra banii liniștit. Așadar, a doua zi Urslaan a fost nevoit să înapoieze banii.
„Aș fi fost asigurat pe viață dacă i-aș fi păstrat”, a spus el după incident.
Urslaan crede că banii erau, de fapt, destinați unui alt client care ar avea cel puțin două conturi la banca respectivă..
„După arată lucrurile, această persoană trebuie să aibă două conturi- contul A și B. Banca ar fi trebuit să ia bani de la A și să-i pună în B. Dar undeva s-a produs o greșeală și au ajuns în contul meu- contul Z!",
a concluzionat el.