In articol:
- Bărbatul a fost pus să aștepte cel puțin o oră
- Compania aeriană și-a cerut scuze pentru disconfortul creat
Adrian Keogh, în vârstă de 37 de ani, a declarat că dorește ca aeroporturile și companiile aeriene să facă mai mult pentru persoanele cu dizabilități după ce a trecut prin această experiență neplăcută sâmbătă pe aeroportul Landvetter din Suedia, potrivit The Independent.
Bărbatul a fost pus să aștepte cel puțin o oră
Dl Keogh, din Wicklow, Irlanda, a declarat că a plătit pentru a avea prioritate, astfel încât să se asigure că primește asistența de care are nevoie în timpul zborului. Când a aterizat în Suedia, i s-a spus că liftul care îi va permite să coboare din avion în scaunul său cu rotile va avea nevoie de cel puțin o oră pentru a ajunge.
Turistul, care a zburat din Irlanda, a declarat pentru The Independent: "A fost foarte distrugător să fiu sincer să trec prin asta, pentru că tot ce își dorește oricine este să fie tratat în mod egal.
Citește și: Bărbat salvat de la moarte de vecinul său. Acesta a bătut în podea pentru a cere ajutor
"Fratele meu a vrut să mă ridice, dar am decis să nu o fac pentru că este prea nesigur în caz că am cădea.
Compania aeriană și-a cerut scuze pentru disconfortul creat
Domnul Keogh și-a împărtășit, de asemenea, experiența pe rețelele de socializare. Într-o postare pe Instagram, dl Keogh a împărtășit imagini cu modul în care a trebuit să coboare treptele metalice în poziție așezată. În postare se spunea "Vă rog să scuzați imaginea proastă, dar aceasta este o fotografie cu mine care a trebuit să mă târăsc de pe un zbor care a aterizat pe Aeroportul Landvetter în seara asta la ora 23:00”.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Aeroportul Landvetter a comentat postarea domnului Keogh, cerându-și scuze pentru întârzierea asistenței și spunând că întârzierile au apărut din cauza unei alte urgențe medicale. Aeroportul a spus: "Stimate domnule, ne pare rău pentru experiența dumneavoastră. Din cauza unor întârzieri noaptea trecută, au fost mai multe avioane care au aterizat cam în același timp cu zborul dvs.".
Dl Keogh a declarat că speră ca acest incident să fie ultimul din viața sa, adăugând că persoanele cu dizabilități primesc acest tratament în întreaga lume. Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat "Asistența specială de la Aeroportul Landvetter este gestionată de un furnizor terț. Regretăm că Aeroportul Landvetter nu a reușit să ofere asistență specială acestui pasager la sosirea la Landvetter pe 29 apr și lucrăm cu Aeroportul Landvetter pentru a ne asigura că acest lucru nu se mai repetă".