Dispecerul lucrează la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş de relativ puţin timp şi i-a dat mamei indicaţiile pas cu pas, astfel încât copilul să poată respira din nou.

Apelul la 112 a fost primit miercuri, din partea unei femei din comuna argeşeană Bughea de Jos, a transmis, joi, pe Facebook, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş.

Copilul avea nevoie urgentă de ajutor deoarece nu mai reacționa

"Apelantul anunţa că un copil de numai doi anişori s-a înecat cu o bomboană, nu mai are nicio reacţie şi are nevoie urgentă de ajutor”, au informat reprezentanţii ISU Argeş.

Dispecerul a învăţat-o pe femeie să îl aşeze pe micuţ cu faţa în jos, să îl pună pe antebraţ şi să îl bată pe spate, a rămas cu aceasta cât timp a făcut manevra şi până când copilul a putut respira din nou.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Dispariţii misterioase în Rusia. Putin îşi arestează cercetătorii care au inventat rachetele hipersonice- antena3.ro

Citeste si: Iranul cere pacea în Orientul Mijlociu, la câteva zile după ce a atacat Israelul. Apelul lansat către Occident- wowbiz.ro

Citeste si: Tragedie la Botoșani. Un copil de trei ani şi jumătate a murit în ambulanţa venită fără doctor

Plutonierul major Adrian Burcea este cel care a răspuns apelului dat la 112 în acest caz și datorită pregătirii lui a reușit să salveze viața copilului în vârstă de numai doi ani.

Dispecerul 112 a fost eroul zilei

"Adrian nu este de foarte mult timp în dispeceratul ISU Argeş, însă pregătirea pe care o are îl face un bun salvator din orice postură s-ar afla”, au precizat reprezentanţii ISU Argeş

.

Citeste si: Tatăl copilului din Botoșani care a murit în drum spre spital, acuzații grave: „L-au luat viu și a ajuns mort!”

Aceştia recomandă populaţiei să descarce aplicaţia DSU, să acceseze rubrica "Mai multe" şi mai departe "Învaţă". În aplicaţie sunt disponibile şi jocuri educative pentru copii.

Numărul de urgență 112

Numărul de telefon 112 este numărul unic pentru apeluri de urgență, disponibil în toată țara, ce poate fi apelat din toate rețelele publice de telefonie. Astfel, apelurile sunt preluate 24/7 de operatorii STS din cadrul Serviciului de urgență 112 și, în funcție de tipul urgenței, sunt transferate apoi către dispecerii agențiilor specializate de intervenție, care realizează un interviu pe domeniul de competență, alocă și alertează echipajele din teren. Totodată, apelurile pot fi preluate și procesate în mai multe limbi de circulație internațională și în limbile minorităților naționale.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si