Aurel Ionescu-Vissa a început sportul de performanţă în 1964, la Dinamo, avându-l ca antrenor pe Mircea Cernescu, după ce la 17 ani fura motocicleta fratelui mai mare. După numai un an, fiind ajutat de Traian Macarie, care i-a pus la dispoziţie un motor CZ cu cilindru de MZ, obţine primul titlu de Campion Naţional la clasa 175cc. În 1966 secţia de motociclism a clubului Dinamo se desfiinţează şi Aurel se transferă la Steaua, unde continuă să activeze până în 1983.

În această perioadă cucereşte 4 titluri de Campion Balcanic la clasa 250cc, 8 titluri de Vice-Campion Balcanic şi 5 titluri de Campion Naţional la aceeaşi clasă 250cc, alături de un titlu de Campion Naţional la 500cc.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Citeste si: INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”- wowbiz.ro

1983 a reprezentat ultimul an competiţional, în care Aurel a alergat sub culorile clubului Energia Câmpina şi o accidentare serioasă într-o cursă din Ungaria i-a grăbit retragerea din activitatea competiţională. Imediat după retragere, datorită pregătirii sale tehnice deosebite, experienţei şi abilităţilor de organizator, Aurel a fost numit antrenor al lotului naţional de viteză pe şosea (aceasta era denumirea disciplinei), calitate în care a participat alături de sportivii din lot la toate cursele internaţionale din cadrul Cupei Prietenia, până în 1989, când totul s-a destrămat, Cupa Prietenia s-a desfiinţat şi noi am purces pe un drum

nou, plin de speranţe transformate în cele din urmă în deziluzii.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si