Concret, tot internetul e sufocat de interviuri trase la indigo în care vedetele povestesc, chipurile, cât bine le-a făcut respectivul supliment, iar oamenii, când citesc falsele mărturii, cumpără fără să clipească. O tânără ne spune că a dat 150 de lei pe o cutie, dar există produse și mai scumpe.

Reclamă mincinoasă pe spatele unor vedete neimplicate

Una dintre persoanele publice exploatate în astfel de reclame mincinoase este prezentatoarea „Bravo, ai Stil!” Ilinca Vandici.

„Se spune acolo că am slăbit 16kg datorită acestui praf și că am mințit că am un stil de viață sănătos și că merg la sală! Ce să vezi... surpriză! Toată lumea poate vedea că mă duc la sală și nu am avut niciodata mai mult de 11 kg decât atunci când am fost insărcinată!”, a spus Ilinca Vandici pentru Știrile Kanal D.

Citeste si: Vedetele și dulciurile lor preferate

Sunt opt luni de zile de când Ilinca s-a trezit în acest coșmar și nu știe ce să mai facă pentru ca imaginea ei să nu mai fie târâtă în asemea înșelătorii.

Citeste si: Gingii inflamate la bebelusi: cauze si solutii privind tratamentul- catena.ro

Citeste si: Antonia s-a trezit cu un mesaj de la fiul lui Ștefan Bănică Jr. după ce a publicat o fotografie provocatoare pe internet. Ce replică i-a dat lui Radu Bănică când a văzut reacția pe care a avut-o?- wowbiz.ro

Citeste si: VIDEO- Val de artiști infectați cu COVID-19

„Repet și imi cer scuze că folosesc acest cuvânt! Este o mizerie! Nu folosiți acest praf! E doar un praf și atât! Vă poate afecta sănătatea! Eu nu l-am recomandat niciodată! Totul este într-o umbră imensă de minciună și păcăleală!”, a completat Ilinca Vandici pentru Știrile Kanal D.

Andra Măruță și Andreea Raicu, printre „victimele” Choco Lite

Printre vedetele ale căror imagine a fost folosită de firma respectivă se numără Andra Măruță și Andreea Raicu.

Și în cazul lor, reprezentanții produsului au inventat „fake news-uri” pentru a-și spori numărul de clienți. Mai exact, a fost creat un website fals care folosește grafica celebrului site Cosmopolitan, acolo unde au fost postate articole în care este specificat faptul că respectiva vedetă a fost dată în judecată după ce a „dezvăluit secretul slăbirii”. 

Strategia de marketing a celor de la „Choco Lite” pare una foarte bine pusă la punct, întrucât astfel de reclame false apar inclusiv pe plaftorma Youtube dar și pe diverse site-uri prin coduri Google. 

Citeste si: Ce spune Laurențiu Reghecampf despre timpul petrecut în familie și ce anume a conștientizat antrenorul. „Am fost prezent pentru copiii mei, dar nu am fost fizic.”- kfetele.ro

Citeste si: Cerințele care trebuie respectate cu sfințenie! Ce le-a cerut Maluma organizatorilor Neversea pentru a cânta la festival- radioimpuls.ro

Citeste si: Mihaela Rădulescu, alături de un actor celebru! „Nu am putut rezista să nu-i cer să facem...”Cum a reacționat Felix Baumgartner

Suplimentul e vândut pe cel puțin 5 site-uri oficiale, unul dintre ele fiind înregistrat în Ucraina, dar mai îngrijorător e că a ajuns pe unele platforme online de renume.

Mai mult, produsul este promovat pe un site în care un pretins medic îl laudă pentru efectele lui în slăbire și înfrumusețare, doar că și acolo e folosită abuziv fotografia unui cunoscut gastroenterolog din Rusia, evident, sub un nume fals.

Materialul întreg îl puteți urmări în cadrul Jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19.


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si