In articol:
- Reclamă mincinoasă pe spatele unor vedete neimplicate
- Andra Măruță și Andreea Raicu, printre „victimele” Choco Lite
Concret, tot internetul e sufocat de interviuri trase la indigo în care vedetele povestesc, chipurile, cât bine le-a făcut respectivul supliment, iar oamenii, când citesc falsele mărturii, cumpără fără să clipească.
Reclamă mincinoasă pe spatele unor vedete neimplicate
Una dintre persoanele publice exploatate în astfel de reclame mincinoase este prezentatoarea „Bravo, ai Stil!” Ilinca Vandici.
„Se spune acolo că am slăbit 16kg datorită acestui praf și că am mințit că am un stil de viață sănătos și că merg la sală! Ce să vezi...
Citeste si: Vedetele și dulciurile lor preferate
Sunt opt luni de zile de când Ilinca s-a trezit în acest coșmar și nu știe ce să mai facă pentru ca imaginea ei să nu mai fie târâtă în asemea înșelătorii.
Citeste si: VIDEO- Val de artiști infectați cu COVID-19
„Repet și imi cer scuze că folosesc acest cuvânt! Este o mizerie! Nu folosiți acest praf! E doar un praf și atât! Vă poate afecta sănătatea! Eu nu l-am recomandat niciodată! Totul este într-o umbră imensă de minciună și păcăleală!”, a completat Ilinca Vandici pentru Știrile Kanal D.
Andra Măruță și Andreea Raicu, printre „victimele” Choco Lite
Printre vedetele ale căror imagine a fost folosită de firma respectivă se numără Andra Măruță și Andreea Raicu.
Și în cazul lor, reprezentanții produsului au inventat „fake news-uri” pentru a-și spori numărul de clienți. Mai exact, a fost creat un website fals care folosește grafica celebrului site Cosmopolitan, acolo unde au fost postate articole în care este specificat faptul că respectiva vedetă a fost dată în judecată după ce a „dezvăluit secretul slăbirii”.
Strategia de marketing a celor de la „Choco Lite” pare una foarte bine pusă la punct, întrucât astfel de reclame false apar inclusiv pe plaftorma Youtube dar și pe diverse site-uri prin coduri Google.
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Suplimentul e vândut pe cel puțin 5 site-uri oficiale, unul dintre ele fiind înregistrat în Ucraina, dar mai îngrijorător e că a ajuns pe unele platforme online de renume. Mai mult, produsul este promovat pe un site în care un pretins medic îl laudă pentru efectele lui în slăbire și înfrumusețare, doar că și acolo e folosită abuziv fotografia unui cunoscut gastroenterolog din Rusia, evident, sub un nume fals.
Materialul întreg îl puteți urmări în cadrul Jurnalului Știrile Kanal D de la ora 19.