Turiştii români care aleg să îşi rezerve online călătoriile caută oferte la bilete de avion, pachete city break, rezervări de camere de hotel şi consultanţă turistică prin callcenter sau live chat, potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă GfK România, noteaza capital.ro.

Serviciul cel mai puţin căutat online este cel de închiriere de maşini. Cercetarea a urmărit să identifice diferite comportamente ale turiştilor din România, precum şi să compare agenţiile care îşi dispută piaţa locală de rezervări turistice online.

Atunci când folosesc o agenţie de turism online, majoritatea turiştilor români este interesată de achiziţionarea biletelor de avion, din cauza rapidităţii de identificare a ofertelor, a reducerilor, dar şi a interfeţelor uşor de folosit.
Cei mai mulţi turişti online sunt persoane cu educaţie superioară şi venituri medii spre mari, vârsta variind între 18 şi 45 de ani. De asemenea, o mare parte din clienţi sunt femei şi locuiesc în mediul urban, în oraşe cu peste 200.000 de locuitori. Bucureştiul este cel mai activ din acest punct de vedere, fiind oraşul cu cea mai mare penetrare a pieţei de turism online, potrvit revistei Capital.

Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro

Citeste si: Cine este soția lui Călin Georgescu. Cristela este educator holistic și promovează anti-feminismul: ”Nu fiți pantalonoase”- antena3.ro

Citeste si: Cine sunt românii care l-au votat pe Călin Georgescu. A fost ales de mulți cu studii primare sau medii- wowbiz.ro


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si