Cu aceasta accelerare, trenul ar putea sa devina o optiune viabila in randul publicului.

Acest coridor are circa 2.000 de kilometri si face legatura intre orasele germane Dresda si Nurenberg cu orasul turcesc Istanbul. Traseul trece prin Cehia, Austria, Ungaria, Romania si Bulgaria.

In Romania, acest coridor are 800 de kilometri fiind cuprins intre Curtici, judetul Arad, si Constanta. 
Lucrarile pentru tronsonul Simeria- Sighisoara au intarziat mai multi ani, dar in 2016 acestea au accelerat la insistenta

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Comisiei Europene, cea care finanteaza in mare parte proiectul. "Incepand cu noul mers al trenurilor, ce va fi implementat in luna decembrie 2016, se are in vedere intr-o prima faza ridicarea vitezelor de circulatie de la 50 km/h, cat este in prezent, la 120-140 km/h, viteza care va contribui direct la reducerea duratei de calatorie", a spus Chiper, pentru News.ro.

Compania a finantat in ultimii ani din surse proprii lucrari de reparatii si investitii in infrastructura feroviara, lucrari care au contribuit la reducerea numarului de restrictii de viteza pe intreaga retea, de la 596 de restrictii inregistrate in anii anteriori, la 187 de restrictii in

2016.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si