Stelian Bujduveanu, viceprimarul Municipiului București, a anunțat implementarea unui proiect pentru dezvoltarea Nordului Capitalei, anume reconfigurarea zonei Dimitrie Pompeiu – Fabrica de Glucoză – Șoseaua Pipera.

"Studiul de fezabilitate al acestui proiect a fost pus în licitație publică. Prin intermediul investiției se vor conecta liniile de tramvai 16 și 36 cu linia 5; se lărgește bulevardul Dimitrie Pompeiu la două benzi pe sens, având linie de tramvai, piste pentru biciclete și trotuare; un drum nou de legătură între șos.

Pipera, bd. Dimitrie Pompeiu și șos. Fabria de Glucoză; dar și o parcare de tip Park & Ride", a precizat viceprimarul.

Municipalitatea intenționează dezvoltarea infrastructurii din Nordul Capitalei pentru a ține pasul cu investițiile private din această zonă în permanentă expansiune.

Mai mult decât atât, potrivit oficialilor din Primpria Capitalei, a fost lansată licitația pentru achiziția Studiului de Fezabilitate pentru această investiție.

Stelian Bujduveanu, viceprimarul Municipiului București

Stelian Bujduveanu, viceprimarul Municipiului București

[Sursa foto: Facebook]

Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro

Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro

Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro

Viceprimarul Bujduveanu este de părere că prin acest proiect se vpr produce urm[toarele efecte:

- Conectarea liniilor de tramvai 16 și 36 cu linia 5, prin extinderea liniei de tramvai existente pe B-dul Dimitrie Pompeiu.

- Lărgirea Bulevardului Dimitrie Pompeiu la două benzi pe sens pe întreaga lungime (1.7 km). Acesta va avea: linie de tramvai, piste pentru biciclete și trotuare.

- Construirea unui drum nou de legătură între șos. Pipera, bd. Dimitrie Pompeiu și Șoseaua Fabrica de Glucoză.

- Realizarea unei noi parcări de tip Park&Ride.

Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro

Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro

Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro

Astfel, firmele de specialitate interesate în dezvoltarea acestui proiect ambițioz sunt invitate să consulte documentația și să se înscrie la licitație.

 

Fluidizarea traficului în zona de Nord a Bucureștiuluia fost mereu o prioritate a Municipalității

Capitala României este un centru urban în continuă expansiune și transformare. În acest context, zona de nord a orașului a devenit un punct focal în termeni de dezvoltare imobiliară, comercială și infrastructurală. Cu toate acestea, această creștere rapidă a adus și provocări semnificative, în special în ceea ce privește fluidizarea traficului. Abordarea eficientă a acestei probleme este crucială nu doar pentru mobilitatea urbană, ci și pentru calitatea vieții locuitorilor și dezvoltarea economică sustenabilă a capitalei.

Fluidizarea traficului în zona de nord a Bucureștiului este esențială din mai multe motive:

  1. Reducerea timpilor de deplasare: Zona de nord a orașului găzduiește o serie de birouri, zone rezidențiale de lux și centre comerciale.

    O circulație fluidă înseamnă timp de deplasare redus, ceea ce contribuie direct la îmbunătățirea calității vieții locuitorilor.

  2. Stimularea economiei locale: O infrastructură de transport eficientă este fundamentală pentru afaceri, permițând o mai bună accesibilitate pentru angajați și clienți, și facilitând transportul de mărfuri.

  3. Reducerea poluării: Traficul congestionat duce la creșterea emisiilor de dioxid de carbon și a poluării sonore. Fluidizarea traficului poate avea un impact pozitiv asupra mediului.

Pentru a aborda aceste provocări, este nevoie de un set de soluții integrate:

  1. Extinderea și modernizarea infrastructurii rutiere: Lucrările de lărgire a drumurilor, construirea de noi artere de circulație și îmbunătățirea intersecțiilor pot contribui semnificativ la decongestionarea traficului.

  2. Promovarea transportului în comun: Investiții în modernizarea și extinderea rețelei de transport public, inclusiv tramvaie, autobuze și metrou, sunt esențiale pentru a oferi o alternativă viabilă la deplasarea cu autovehiculul personal.

  3. Implementarea sistemelor inteligente de trafic: Utilizarea tehnologiei pentru gestionarea fluxurilor de trafic, precum semaforizarea inteligentă și sistemele de informare în timp real, poate optimiza circulația.

  4. Încurajarea mobilității alternative: Promovarea mersului pe bicicletă și a deplasărilor pietonale, prin crearea de piste dedicate și zone pietonale, poate reduce numărul vehiculelor pe drumuri.

 


Abonează-te pe


Partenerii nostri
Clipul zilei pe stirilekanald.ro:
Te-ar putea interesa si