1. Organizarea şi împachetarea lucrurilor
Marea preocupare a familiilor care îşi schimbă domiciliul o reprezintă bunurile şi modul în care acestea vor fi transportate la noua casă. Lucrurile trebuie să fie organizate cu mult timp înainte de mutarea propriu-zisă. Persoanele care se mută trebuie să îşi sorteze lucrurile pe categorii: haine, electrocasnice, mobilier etc.
Citeste si: VIDEO- Pablo Escobar de România, mort de COVID-19
Dacă e vorba de
mutari nationale sau chiar regionale, familiile nu vor fi nevoie să renunţe la un număr prea mare de obiecte, cum s-ar fi întâmplat în cazul în care ar fi ales să se mute într-o altă ţară. Totuşi, pentru a reduce costurile de transport, se recomandă păstrarea obiectelor cu adevărat necesare şi renunţarea la cele care nu au o utilitate reală;
2. Căutarea unei firme de transport mobilier
Următorul pas în simplificarea procesului de mutare este colaborarea cu o firmă de transport mobilier. Dacă o persoană alege să îşi transporte pe cont propriu mobilierul, trebuie să ţină cont de faptul că va avea nevoie de un mijloc de transport corespunzător şi de efectuarea mai multor drumuri. Din acest punct de vedere, este mult mai avantajos că această sarcină să fie lăsată în seamă specialiştilor.
Citeste si: Globurile de Aur 2021. Care sunt cele mai bune filme ale anului
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii- catena.ro
Citeste si: Un băiat de 18 ani riscă 20 de ani de închisoare după o vacanță cu familia în Dubai. De ce este acuzat- antena3.ro
Citeste si: Un bărbat din Ploiești a sunat la 112 pentru că doi vecini nu răspundeau la ușă. Polițiștii au făcut o descoperire năucitoare- wowbiz.ro
Professionalmovers a rezumat avantajele pe care le obţine o persoană ce colaborează cu o firmă care transporta mobilier atunci când se mută într-o casă nouă: costurile sunt mai mici decât dacă s-ar fi ales transportul
pe contul propriu prin închirierea unui camion, bunurile sunt transportate în siguranţă şi ajung la destinaţie în timp util;
3. Analizarea portofoliului şi serviciilor firmei alese
Pentru eficientizarea procesului de mutare, trebuie să fie aleasă din timp o firmă care se ocupă cu mutări mobila. Alegerea se face în funcţie de experienţă, de serviciile oferite şi de preţul propus.
Citeste si: Țara care va organiza concerte de probă pentru a testa răspândirea coronavirusului în aglomerație
După ce s-a decis care firmă va fi solicitată pentru a transporta mobilierul din vechea locuinţă în casă nouă, totul trebuie să decurgă conform planului. Specialiştii trebuie să preia bunurile la ora stabilită şi să le transporte îndată la noul domiciliu al familiei.
O firmă profesionistă va avea grijă de mobilier astfel încât acesta să nu se degradeze pe parcursul călătoriei, indiferent de distanţa dintre cele două locaţii.
Dacă firma asigură pe lângă transport şi servicii de montare şi demontare, oferta devine mult mai avantajoasă.
Citeste si: Veste bună pentru gospodine și pensionare! Statul oferă bani pentru repartitoare. Cine va putea beneficia de un voucher de 750 de lei- kfetele.ro
Citeste si: VIDEO Ce a surprins Igor Cuciuc la mormântul fiicei sale: "Puișorul nostru"- radioimpuls.ro
Citeste si: Imagini fără precedent cu suprafața Soarelui, la cea mai înaltă rezoluție de până acum: „Arată în detaliu frumusețea câmpului magnetic”- antena3.ro
Aceştia sunt 3 paşi care vizează mutarea bunurilor dintr-o locuinţă în alta. Pentru că cele mai multe persoane care îşi schimbă locuinţa aleg să păstreze o mare parte din posesii, cel mai indicat ar fi să colaboreze cu o firmă de transport de mobilă, care să facă posibil acest lucru.
Citeste si: DESCOPERĂ: De ce se poartă verigheta pe mâna stângă