In articol:
- Verifică tehnologia pe care se axează răcirea în vitrină
- Alege un design special pentru expunerea produselor
- Găsește forma potrivită de vitrină în funcție de tipul produselor comercializate
Alegerea unei vitrine frigorifice pentru o afacere de sezon și nu numai este indicat să fie făcută după analizarea amplă a pieței și a câtorva factori care te vor ajuta să economisești energie, să crești vânzările, dar cel mai important, să menții produsele în cele mai bune condiții
Verifică tehnologia pe care se axează răcirea în vitrină
Vitrinele frigorifice, indiferent de forma acestora, utilizează mai multe tipuri de tehnologie. Cele mai cunoscute sunt cele cu ventilare forțată și convecție naturală. E clar că nu poți să cunoști tot ce înseamnă tehnologii utilizate la aparatele de răcire, dar cu o mică căutare pe internet, vei descoperi că aceste două tipuri de tehnologii se folosesc pentru tipuri de produse diferite.
De exemplu, pentru o vitrina de inghetata vei avea nevoie de un model care se bazează pe răcirea cu ventilare forțată. Acest tip de răcire difuzează aer rece la interior și îl înlocuiește pe cel cald odată ajuns printre alimente. Este un tip de răcire recomandat atât pentru exemplul enunțat mai sus, dar și pentru alte produse de tip patiserie, cofetărie, pe care trebuie să le vinzi destul de rapid.
Citeste si: Roboții, sculptori desăvârșiți
Citeste si: SFÂȘIETOR! Arina a fost filmată în momentul în care a murit. În videoclip se mai aud doar țipete- kanald.ro
De cealaltă parte, vitrinele care folosesc tehnologia de răcire cu convecție naturală sunt recomandate pentru produsele care necesită depozitare pe un termen mai lung de timp. Această tehnologie folosește un evaporator care forțează aerul cald să se ridice și difuzează aerul rece printre produsele de la interior.
Alege un design special pentru expunerea produselor
Dincolo de funcționalitatea vitrinelor, este nevoie ca acestea să aibă și un design special conceput care permite expunerea în cele mai bune condiții a alimentelor către cumpărători. O vitrina de vin va expune mai ușor produsele și va ajuta la promovarea acestora dacă are niște rafturi de sticlă pentru o mai bunp vizualizare fără factorul tactil.
Citeste si: De veghe pe Marea Neagră
De asemenea pereții din oglindă, în partea din spatele vitrinei, pot face ca produsul să fie prezentat într-un mod mai interesant care va contribui la creșterea veniturilor. Factorul de promovare este cel mai important pentru vânzarea unui produs. De multe ori alegem produsele după ambalaj sau modul în care sunt prezentate, așa că trebuie să ai o strategie inteligentă să te deosebești de concurență.
Găsește forma potrivită de vitrină în funcție de tipul produselor comercializate
Una din cele mai cunoscute tipuri de vitrine după formă, este vitrina verticală. Se utilizează foarte des în magazinele comerciale pentru promovarea și menținerea la rece a băuturilor carbogazoase și nu numai. Sunt vitrine destul de populare fiindcă nu ocupă mult spațiu și oferă la rândul lor suficient spațiu pentru depozitarea unui număr mare de produse.
Pentru anumite tipuri de afaceri, sunt mai potrivite vitrinele orizontale. Acestea se folosesc pentru produsele care necesită o expunere mai amplă, unde produsele se pot vizualiza din mai multe unghiuri. O vitrina cofetarie nu-și poate expune la fel de bine produsele într-o vitrină verticală. Cele orizontale au pereții și rafturile din sticlă astfel că produsele beneficiază de cea mai bună expunere. Ambele tipuri de vitrine sunt utile, dar cel mai important este să găsești modelul potrivit care îți asigură ție cele mai bune avantaje.