Dacă ești influencer sau aspiri să devii unul, Instagramul este rețeaua socială care te poate ajuta decisiv în această direcție. A câștigat o popularitate extraordinară în ultimii ani și, dacă acorzi atenție unor aspecte, îți poți mări grupul celor care te urmăresc
Pentru Instagram este esențial să folosești imagini foarte bune, pe care să le pui în valoare. Iată câteva sfaturi în această direcție.
Cum faci un selfie bun
Selfie-urile sunt foarte la modă, mai ales pe Instagram. Oferă o experiență vizuală diferită față de o fotografie obișnuită. Pare că sunt mai puțin studiate, pentru că, până la urmă, ți le faci de unul singur, iar asta atrage mai mult.
Însă cei mai mulți dintre noi se grăbesc și postează imagini mai puțin reușite. Vei găsi aici câteva sfaturi despre cum să faci selfie-uri reușite. Noi îți spunem că aspectul cel mai important de care trebuie să ai grijă este lumina.
Aplicații de editare foto
Ca să aibă impact mai mare, este recomandat să „aranjezi” puțin fotografiile înainte de a le publica.
O poți face cu tool-urile pe care le găsești pe Instagram, dar și mai bine ar fi să ai în telefon o aplicație de editare. Există o mulțime- pentru Android și iOS- disponibile gratuit, care își fac de minune treaba.Citeste si: Cum arată noua cameră Google Street View. Este de dimensiunea unei pisici și are ochi de insectă
În această listă le vei găsi pe cele mai bune. Cu retușări minime, o fotografie bună poate deveni una extraordinară. Poți regla cantitatea de lumină, poți elimina o urmă de umbră care a scăpat în cadru sau un obiect nedorit. De asemenea, poți regla contrastul dorit și intensitatea culorilor.
Utilizează hashtaguri pentru mai multe vizite
Utilizat corespunzător, un hashtag îți poate aduce mai multă popularitate pe Instagram.
Spre exemplu, dacă la o postare pe Instagram folosești hashtagul cu numele locului în care te afli la un moment dat, la un simplu click se vor grupa toate postările care conțin hashtagul acesta. În esență, un hashtag grupează subiectele, fără a fi nevoie de o pagină specială.
Citeste si: Autorecenzarea online, ultima zi
Este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, specializarea Jurnalism și a urmat cursurile unui masterat în Resurse Umane.
A fost atrasă din timpul liceului de domeniul jurnalistic, motiv pentru care încă de pe băncile facultății a trecut prin redacțiile unor publicații și posturi de televiziune.
Și-a început cariera în presă în anul 2021 ca redactor pentru site-ul stirilekanald.ro, unde se află și astăzi și unde pune în practică pasiunea pentru jurnalism.