Close sidebar
Close sidebar

4 ponturi utile pentru a creste vanzarile pe nisa de retail

Timp de zeci de ani, psihologii au studiat mecanismele cognitive ale cumparatorilor, tocmai pentru a le intelege mai bine obieceiurile de consum si pentru a identifica parghiile care au capacitatea sa le influenta. Ceea ce au descoperit cercetatorii este faptul ca, desi majoritatea consumatorilor par sa faca achizitii intr-un mod irational, acestia au totusi cateva pattern-uri specifice pe care le urmeaza.

C.I.P.,


DISTRIBUIE
acest articol

Retailerii pot profita de aceste cunostinte pentru a crea strategii mai eficiente, menite sa creasca gradul de satisfactie al clientilor si, implicit, vanzarile. Iata ce poti face, concret, pentru a rotunji vanzarile, daca detii o afacere in retail:

Nu oferi clientilor prea multe alternative

Oamenii tind sa creada ca este in regula sa aiba de unde sa aleaga. Acest lucru este, insa, doar partial adevarat. In realitate, atunci cand un client vine la raft si gaseste foarte multe optiuni care se asemana intre ele, se va simti coplesit, iar sansele ca el sa renunte sa mai cumpere ceva sunt foarte mari.

Astfel, ceea ce trebuie sa stie retailerii este ca va fi nevoie sa pastreze un echilibru; rafturile goale nu sunt o solutie, insa nici prea multe sortimente din acelasi produs nu reprezinta cea mai buna cale de a vinde.

Focuseaza-i pe ceea ce te intereseaza

Atunci cand clientii sunt distrasi din timpul cumparaturilor, acestia devin mai putin atenti la preturi, dupa cum concluzioneaza diversele studii in domeniu. Prin urmare, pentru a creste vanzarile, focuseaza atentia celor din magazin prin difuzarea anunturilor comerciale, pop-up-uri cu promotii, imagini, si asigura-te ca exista in raioanele dedicate personal specializat care sa ii abordeze si sa isi ofere ajutorul.

Citeste si: Ce relație era, de fapt, între tânărul care o însoțea și Diana Maria! Mama fetei ucise de urs în Munții Bucegi a dezvăluit adevărul- kanald.ro

Citeste si: Scene greu de privit pentru salvamontiștii care au intervenit în salvarea fetei atacate de urs- wowbiz.ro

Cand un anumit client isi recentreaza atentia catre produsul pe care voia sa-l cumpere, acesta va fi mai putin sensibil la stimulii legati de pret.

Creaza programe de loializare

Programele de loializare sunt un instrument foarte pretios pe care retailerii il au la dispozitie. Acestea furnizeaza informatii valoroase despre preferintele consumatorilor, si, conform studiilor, ii fac pe acestia sa se simta mai confortabil in magazinul tau, determinandu-i sa petreaca mai mult timp acolo.

De asemenea, e important sa introduci modalitati de premiere, cum ar fi vouchere cadou, produse oferite gratuit, avantaje exclusive pentru clientii fideli etc.

Foloseste echipamentele corespunzatoare

Clientii sunt cei care influenteaza numarul tranzactiilor si, deci, cifra vanzarilor, deci tot secretul este sa ii faci sa petreaca mai mult timp in magazinul tau. Pentru asta, va fi necesar sa folosesti echipamentele corespunzatoare, alegand terminale de plata moderne pentru eficientizarea tranzactiilor, verificatoare de preturi si alte instrumente utile. Poti achizitiona case de marcat de la Datecs, de pe site-ul caruia poti de asemenea achizitiona sisteme POS, sertare de bani, cititoare de coduri si alte echipamente fiscale necesare oricarui business in retail.

Citește-ne pe

Clipul zilei
Te-ar putea interesa si
NOUTĂȚI